Jesteśmy największą w Polsce firmą HR dostarczającą innowacyjne rozwiązania z zakresu zasobów ludzkich – od usług pracy tymczasowej i rekrutacji pracowników stałych, przez outplacement, po outsourcing usług na terenie Europy Środkowo-Wschodniej.
Od 1999 roku nasi dedykowani konsultanci zdobyli zaufanie 2 200 Klientów, którzy stale wybierają Work Service S.A. na swojego Partnera HR. Dla naszych prestiżowych Klientów każdego dnia zatrudniamy średnio 21 000 pracowników. Partnerstwo bazujące na solidnych fundamentach, zaufaniu i profesjonalizmie, zapewnia stanowiska pracy ponad 250 000 osób rocznie.
Nasi doradcy i konsultanci posiadają szeroką znajomość regionalnych rynków pracy. Ich wiedza, poparta szerokim doświadczeniem, pozwala nam realizować projekty z lokalną precyzją. W Polsce, Rosji, Niemczech, Czechach, Turcji, Rumunii i na Słowacji posiadamy 35 lokalnych biur oraz sieć 200 mobilnych doradców personalnych, za pośrednictwem których przeprowadzamy także rekrutacje w terenie. Jesteśmy zorientowani na zaspokajanie potrzeb zarówno pracowników, jak i pracodawców. Jednocześnie pozostajemy wrażliwi na zmienne uwarunkowania społeczno-ekonomiczne, podatkowe i prawne.
Work Service jest pierwszą spółką z sektora usług personalnych notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.
Zapraszamy do świata Work Service. Odkryj nasz szeroki wachlarz produktów, rozległą sieć lokalnych biur i paletę innowacyjnych rozwiązań HR. Dowiedz się, w jaki sposób „Przyciągamy Najlepszych”.
Zadania:
- obsługa klientów w Salonie Sprzedaży
- analizowanie potrzeb Klientów oraz dostosowywanie produktów i usług do ich wymagań
- aktywna sprzedaż produktów bankowych
- realizacja celów sprzedażowych zgodnie z wewnętrznie określonymi standardami Banku
- gotowość do pracy w trybie zmianowym – również w weekendy
- gotowość do pracy na terenie Centrum Handlowego
- doświadczenie w aktywnej sprzedaży bezpośredniej poparte wymiernymi sukcesami
- orientacja na osiąganie wyników i wysoka motywacja do pracy
- umiejętność identyfikowania potrzeb i oczekiwań Klienta
- umiejętność nawiązywania kontaktów i budowanie długotrwałych relacji z Klientami
- możliwość uczestniczenia w uruchamianiu nowego projektu w Banku
- umowę o pracę
- wynagrodzenie zorientowane na realizację zadań
- szerokie możliwości rozwoju zawodowego w ramach banku