Jesteśmy bankiem z większościowym polskim kapitałem, a naszą ofertę kierujemy do klientów indywidualnych oraz instytucjonalnych. Bankowość detaliczną reprezentuje marka Getin Bank, a zamożnych Klientów Bankowości Osobistej oraz Private Banking obsługujemy w ramach marki Noble Bank. Z naszych usług można korzystać w rozległej sieci oddziałów, za pośrednictwem Contact Center, bankowości internetowej oraz poprzez aplikację mobilną.
W GNB świetną atmosferę, rozwój i wyzwania mamy w standardzie, dlatego nasz team idealnie uzupełnią zarówno osoby z doświadczeniem, jak i te, które stawiają pierwsze kroki w świecie bankowości. Liczysz się Ty i Twoje zaangażowanie, bo każdy z nas jest inny, ale wszyscy tworzymy jeden Getin Noble Bank!
Poszukujemy kandydatów do pracy na stanowisku:
- obsługę operacyjną Klientów zgodnie z obowiązującymi procedurami,
- dbałość o standardy obsługi klienta oraz kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku,
- budowanie długofalowych relacji z Klientami.
- doświadczenia w pracy związanej z obsługą klienta oraz w pracy z gotówką,
- minimum średniego wykształcenia,
- praktycznej znajomości pakietu Microsoft Office,
- dobrze rozwiniętych umiejętności komunikacyjnych,
- umiejętności szybkiego uczenia się i chęci rozwoju w branży finansowej,
- umiejętności budowania relacji,
- pozytywnego nastawienia oraz otwartości na przyswajanie nowej wiedzy.
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- benefity w postaci karty MultiSport, prywatnej opieki medycznej, dostęp do platformy MyBenefit z szeroką ofertą benefitów (bilety do kina, teatru), dostęp do różnorodnych akcji w ramach funduszu socjalnego,
- samodzielne stanowisko pracy, wspierane szkoleniami oraz indywidualnymi coachingami podnoszącymi efektywność,
- pracę w energicznym i ambitnym zespole, dla którego satysfakcja Klienta jest priorytetem.
w prestiżowych rankingach:
naszego zespołu!