„Wadwicz” to najstarsza Agencja Zatrudnienia w Polsce. Lata doświadczeń na rynku pracy pozwoliły nam wypracować dzisiejszy model współpracy, który na pierwszym miejscu stawia Pracownika. Naszym celem jest znaleźć dla Ciebie pracę, w której będziesz mógł realizować swoje marzenia i aspiracje. W tym celu współpracujemy z najlepszymi. Oferujemy Ci pracę na rzecz naszego Klienta – jednej z największych firm telekomunikacyjnych w kraju mając nadzieję, że znajdziesz w niej satysfakcję, stabilność i możliwość rozwoju.
Mamy pracę dla Ciebie! Stawiasz na rozwój zawodowy, lubisz pracę z ludźmi i wyzwania?
Dołącz do naszej zgranej paczki! Rozpocznij pracę jako Opiekun Klienta!
- zapewniamy stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę od pierwszego dnia pracy!
- doradzamy klientom od 6-23 (praca zmianowa)
- zapewniamy atrakcyjne wynagrodzenie, na początek stawka 15zł brutto/1h
- promujemy najlepszych – przyznajemy premię uzależnioną od jakości obsługi Klientów
- dla nowozatrudnionych przygotowaliśmy program szkolenie wdrożeniowe
- dbamy o naszych pracowników oferując im dopłaty do prywatnej opieki medycznej i kart sportowych oraz konkursy, imprezy integracyjne, gadżety i inne atrakcje firmowe
Obsługuje klientów przez telefon odpowiadając kompleksowo na ich pytania dotyczące oferty, promocji czy rozliczeń finansowych. Wprowadza do systemu dane, zamówienia i zlecenia. Odpowiada za dobry wizerunek i pozytywne relacje z obsługiwanymi klientami.
- jesteś osobą komunikatywną i cierpliwą, lubisz pomagać
- darzysz sympatią ludzi – nasi klienci są dla nas najważniejsi!
- jesteś dyspozycyjna/y do podjęcia pracy na min. ¾ etatu
- posiadasz praktyczną znajomość obsługi komputera, w tym pakietu Office
- lubisz pracować w zespole – u nas wspólnie realizujemy nasze cele
- interesujesz się nowymi technologiami i branżą telekomunikacyjną – to nasza pasja!