Mamy pracę dla Ciebie ! Stawiasz na rozwój zawodowy, lubisz pracę z ludźmi i wyzwania ?
Dołącz do naszej zgranej paczki! Rozpocznij pracę dla naszego Klienta jako
Opiekun Klienta
Miejsce pracy: Białystok
Jak się u nas pracuje?
- zapewniamy stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- doradzamy klientom ( praca zmianowa )
- zapewniamy atrakcyjne wynagrodzenie, na początek stawka 13 zł brutto/1h
- promujemy najlepszych – przyznajemy premię uzależnioną od jakości obsługi Klientów
- dla nowozatrudnionych przygotowaliśmy szkolenie wdrożeniowe, za które wynagrodzenie otrzymasz już po pierwszym miesiącu pracy
- dbamy o naszych pracowników oferując im dopłaty do prywatnej opieki medycznej i kart sportowych oraz konkursy, imprezy integracyjne, gadżety i inne atrakcje firmowe
- zapewniamy pracę w biurze o wysokich standardach i nowoczesnej infrastrukturze
- oferujemy pracę dla firmy będącej liderem w swojej branży o wysokich standardach zarządzania, popartych licznymi certyfikatami m.in.: Top Employer Polska 2017, Top Employer Europe 2017 oraz międzynarodowym certyfikatem COPC
Czym się zajmuje Doradca Klienta?
- Obsługuje Klientów przez telefon odpowiadając kompleksowo na ich pytania dotyczące oferty, promocji czy rozliczeń finansowych. Wprowadza do systemu dane, zamówienia i zlecenia. Odpowiada za dobry wizerunek i pozytywne relacje z Klientami.
Czekamy właśnie na Ciebie, jeśli:
- lubisz pracować w zespole – u nas wspólnie realizujemy nasze cele
- interesujesz się nowymi technologiami i branżą telekomunikacyjną – to nasza pasja !
- jesteś dyspozycyjna/y do podjęcia pracy na min ¾ etatu
- posiadasz praktyczną znajomość obsługi komputera, w tym pakietu Office
Dodatkowo:
- jesteś osobą komunikatywną i cierpliwą, lubisz pomagać
- darzysz sympatią ludzi – nasi Klienci są dla nas najważniejsi!