Telefoniczna oraz mailowa obsługa klienta. Udzielanie informacji. Rozwiązywanie problemów klientów. Wsparcie członków zespołu. Dbanie o pozytywną atmosferę pracy. Nadzorowanie procesu reklamacyjnego. Zapewnianie wysokiego poziomu satysfakcji klienta.
Efektywny kontakt z klientem tylko poprzez live chat - 100% back office; Pozytywne, empatyczne i profesjonalne podejście do klientów; Udzielanie rzetelnych i dokładnych informacji w odpowiedzi na pytania i problemy klienta w branży logistycznej; Aktywne komunikowanie się w zespole;...
pracownik fizyczny umowa o pracę pełny etat 6 100 - 9 100 zł brutto/mies.
2 dni
Twoje zadania: dobór produktów do potrzeb klientów; zapewnienie kompleksowej obsługi poprzez polecanie akcesoriów oraz usług dodatkowych; prowadzenie rozmów handlowych zgodnie z naszymi standardami; przyjmowanie dostaw; ekspozycja towarów; dbanie o ład i porządek w elektromarkecie; Od...
pracownik fizyczny umowa o pracę pełny etat 6 100 - 9 100 zł brutto/mies.
2 dni
Twoje zadania: dobór produktów do potrzeb klientów; zapewnienie kompleksowej obsługi poprzez polecanie akcesoriów oraz usług dodatkowych; prowadzenie rozmów handlowych zgodnie z naszymi standardami; przyjmowanie dostaw; ekspozycja towarów; dbanie o ład i porządek w elektromarkecie; Od...
pracownik fizyczny umowa o pracę pełny etat 6 100 - 9 100 zł brutto/mies.
2 dni
Twoje zadania: dobór produktów do potrzeb klientów; zapewnienie kompleksowej obsługi poprzez polecanie akcesoriów oraz usług dodatkowych; prowadzenie rozmów handlowych zgodnie z naszymi standardami; przyjmowanie dostaw; ekspozycja towarów; dbanie o ład i porządek w elektromarkecie; Od...
specjalista mid / junior umowa o pracę pełny etat 7 500 zł brutto/mies. rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Twój zakres obowiązków: Udzielanie wsparcia klientów w zakresie instalacji i obsługi kamer bezpieczeństwa; Odpowiadanie na pytania klientów - telefon/ czat/ e-mail; Wprowadzanie danych do systemu;
specjalista mid / junior / senior umowa o pracę pełny etat
3 dni
Twoje obowiązki: Przyjmowanie zgłoszeń i reklamacji od Klientów (drogą telefoniczną oraz e-mailowa), Kontakt z Klientami, działami firmy oraz podmiotami zewnętrznymi w celu rozpatrzenia reklamacji, Procesowanie reklamacji pomiędzy Działami Firmy a podmiotami zewnętrznymi, Koordynacja...
Obsługa klientów popularnej marki odzieżowej oraz utrzymywanie najwyższej jakości obsługi klienta zgodnej ze standardami projektu; Efektywny kontakt z klientem poprzez telefon, e-mail, social media, live chat. W niedzielę mamy przerwę od telefonów, obsługujemy tylko chat :) Pozytywne,...
Obsługa klientów popularnej marki odzieżowej oraz utrzymywanie najwyższej jakości obsługi klienta zgodnej ze standardami projektu; Efektywny kontakt z klientem poprzez telefon, e-mail, social media, live chat. W niedzielę mamy przerwę od telefonów, obsługujemy tylko chat :) Pozytywne,...
Key responsibilities: Provide exceptional customer service to clients and customers by answering their questions, addressing their concerns, and resolving any issues they may have via phone and email. Use customer relationship management software (CRM) to manage customer interactions and track...
Telefoniczna oraz mailowa obsługa klienta. Udzielanie informacji. Rozwiązywanie problemów klientów. Wsparcie członków zespołu. Dbanie o pozytywną atmosferę pracy. Nadzorowanie procesu reklamacyjnego. Zapewnianie wysokiego poziomu satysfakcji klienta.
Efektywny kontakt z klientem tylko poprzez live chat - 100% back office; Pozytywne, empatyczne i profesjonalne podejście do klientów; Udzielanie rzetelnych i dokładnych informacji w odpowiedzi na pytania i problemy klienta w branży logistycznej; Aktywne komunikowanie się w zespole;...
pracownik fizyczny umowa o pracę pełny etat 6 100 - 9 100 zł brutto/mies.
2 dni
Twoje zadania: dobór produktów do potrzeb klientów; zapewnienie kompleksowej obsługi poprzez polecanie akcesoriów oraz usług dodatkowych; prowadzenie rozmów handlowych zgodnie z naszymi standardami; przyjmowanie dostaw; ekspozycja towarów; dbanie o ład i porządek w elektromarkecie; Od...
pracownik fizyczny umowa o pracę pełny etat 6 100 - 9 100 zł brutto/mies.
2 dni
Twoje zadania: dobór produktów do potrzeb klientów; zapewnienie kompleksowej obsługi poprzez polecanie akcesoriów oraz usług dodatkowych; prowadzenie rozmów handlowych zgodnie z naszymi standardami; przyjmowanie dostaw; ekspozycja towarów; dbanie o ład i porządek w elektromarkecie; Od...
pracownik fizyczny umowa o pracę pełny etat 6 100 - 9 100 zł brutto/mies.
2 dni
Twoje zadania: dobór produktów do potrzeb klientów; zapewnienie kompleksowej obsługi poprzez polecanie akcesoriów oraz usług dodatkowych; prowadzenie rozmów handlowych zgodnie z naszymi standardami; przyjmowanie dostaw; ekspozycja towarów; dbanie o ład i porządek w elektromarkecie; Od...
specjalista mid / junior umowa o pracę pełny etat 7 500 zł brutto/mies. rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Twój zakres obowiązków: Udzielanie wsparcia klientów w zakresie instalacji i obsługi kamer bezpieczeństwa; Odpowiadanie na pytania klientów - telefon/ czat/ e-mail; Wprowadzanie danych do systemu;
specjalista mid / junior / senior umowa o pracę pełny etat
3 dni
Twoje obowiązki: Przyjmowanie zgłoszeń i reklamacji od Klientów (drogą telefoniczną oraz e-mailowa), Kontakt z Klientami, działami firmy oraz podmiotami zewnętrznymi w celu rozpatrzenia reklamacji, Procesowanie reklamacji pomiędzy Działami Firmy a podmiotami zewnętrznymi, Koordynacja...
Obsługa klientów popularnej marki odzieżowej oraz utrzymywanie najwyższej jakości obsługi klienta zgodnej ze standardami projektu; Efektywny kontakt z klientem poprzez telefon, e-mail, social media, live chat. W niedzielę mamy przerwę od telefonów, obsługujemy tylko chat :) Pozytywne,...
Obsługa klientów popularnej marki odzieżowej oraz utrzymywanie najwyższej jakości obsługi klienta zgodnej ze standardami projektu; Efektywny kontakt z klientem poprzez telefon, e-mail, social media, live chat. W niedzielę mamy przerwę od telefonów, obsługujemy tylko chat :) Pozytywne,...
Key responsibilities: Provide exceptional customer service to clients and customers by answering their questions, addressing their concerns, and resolving any issues they may have via phone and email. Use customer relationship management software (CRM) to manage customer interactions and track...