Obecnie do naszego zespołu w Grupie NEUCA poszukujemy kandydatów na stanowisko:
- aktywne pozyskiwanie Klientów (Przychodni Medycznych),
- realizowanie założonych planów sprzedażowych,
- zawieranie umów oraz optymalizację warunków handlowych,
- budowanie na najwyższym poziomie, długotrwałych relacji z Klientami poprzez kontakt telefoniczny,
- współpracę z innymi komórkami organizacyjnymi firmy,
- monitorowanie działań konkurencji.
- min. 1 rok doświadczenia w pracy w telemarketingu w zakresie pozyskiwania Klientów,
- umiejętności sprzedażowych,
- znajomości MS Office,
- komunikatywności, dynamizmu i inicjatywy w działaniu,
- doskonałej organizacji pracy własnej,
- umiejętności kreowania pozytywnych, długofalowych relacji z ludźmi,
- silnej orientacji na cel.
- umowę o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- wynagrodzenie stałe oraz system premii regulaminowych,
- szkolenia podnoszące kwalifikacje,
- pakiet benefitów pozapłacowych.
Poznaj
Grupa Neuca
NEUCA to grupa powiązanych ze sobą kapitałowo firm, oferujących szereg usług i produktów na rynku zdrowia w Polsce. Główne obszary działalności to hurtowa sprzedaż farmaceutyków do aptek, nowoczesny serwis logistyczny, usługi marketingowe i reklamowe dla rynku farmaceutycznego, własne programy partnerskie dla aptek niezależnych, usługi IT dla aptek, jak również własne produkty farmaceutyczne. W ramach Grupy Kapitałowej funkcjonuje kilkanaście spółek zależnych, zatrudniających w sumie około 4,5 tysiąca pracowników. Siedzibą centrali firmy jest Toruń. W dwóch programach partnerskich dla aptek („Świat Zdrowia” i „Apteki Dobrych Cen”) uczestniczy ponad 2,8 tysiąca placówek. Grupa jest liderem hurtowej sprzedaży leków, z 30-proc. udziałem (dane na koniec 3 kw. 2011 roku.) Każdego dnia NEUCA dociera do 9 tysięcy aptek w Polsce. NEUCA powstała w 1990 roku jako TORFARM SA. W 2004 roku spółka zadebiutowała na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Począwszy od 2005 roku firma stała się najbardziej aktywnym i skutecznym podmiotem w procesie konsolidacji polskiego rynku hurtu farmaceutycznego, osiągając w nim ponad 20-procentowy udział w ciągu zaledwie trzech lat. Dopełnieniem działań konsolidacyjnych było przyłączenie do Grupy w połowie 2009 roku firmy Prosper, co pozwoliło powiększyć udział w rynku o kolejne 10%.