GETIN Bank będący częścią Getin Noble Bank SA
poszukuje Kandydatów / Kandydatek do pracy na stanowisko:
Opiekun Klienta
Miejsce pracy: Siedlce, Warszawa
Nr Ref.: OK/PRA/12/10/nazwa miasta
Jeżeli interesuje Cię:
- aktywną sprzedaż produktów bankowych w obszarze klientów detalicznych, w tym z wykorzystaniem telemarketingu i sprzedaży bezpośredniej,
- realizację zadań sprzedażowych,
- inicjowanie działań wspierających sprzedaż,
- organizowanie i uczestnictwo w prezentacjach, spotkaniach z klientami,
- pozyskiwanie i profesjonalną obsługę klientów,
- kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku,
- przestrzeganie procedur i standardów,
- obsługę kasowo – dysponencką.
- minimum 1 roku doświadczenia w bezpośredniej obsłudze klienta i sprzedaży w instytucji finansowej (lub minimum 2 lat doświadczenia w bezpośredniej aktywnej sprzedaży produktów lub usług),
- znajomości technik sprzedaży i negocjacji,
- wykształcenia min. średniego,
- komunikatywności, umiejętności pracy w zespole oraz silnej motywacji do działania,
- znajomości obsługi komputera (MS Office).
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- szerokie możliwości rozwoju oraz uczestnictwa w licznych szkoleniach.