-
pracować w dynamicznie rozwijającym się polskim banku,
-
rozwijać się w ramach ścieżki kariery,
-
utrzymać równowagę pomiędzy pracą a życiem prywatnym,
-
mieć stabilne warunki zatrudnienia,
-
korzystać z bogatego pakietu benefitów,
-
być zatrudnionym w ramach umowy o pracę,
-
posiadać realny wpływ na to ile się zarabia (poprzez atrakcyjny system prowizyjny).
-
diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów,
-
nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami,
-
realizację celów sprzedażowych,
-
kształtowanie pozytywnego wizerunku banku poprzez wysoką jakość obsługi,
-
operacyjną obsługę Klientów detalicznych, małych i średnich firm.
-
pracowała w sprzedaży produktów bankowych, finansowych lub telekomunikacyjnych (jeśli nie masz doświadczenia, możesz je zdobyć na stanowisku Młodszego Opiekuna Klienta),
-
jest silnie nastawiona na realizację celów, również tych związanych z własnym rozwojem zawodowym,
-
jest otwarta na ludzi i lubi z nimi rozmawiać.
Poznaj
BANK POCZTOWY SPÓŁKA AKCYJNA
Bank Pocztowy świadczy bezpieczne i proste usługi finansowe w placówkach własnej sieci, a także w Urzędach Pocztowych na terenie całego kraju. Specjalizujemy się w najprostszych produktach bankowych oferowanych w polskich złotych dla Klientów detalicznych, a także Klientów instytucjonalnych. Prowadzimy również działalność w segmencie rozliczeniowym i skarbowym.
Kluczowa jest dla nas atmosfera pracy, sprzyjająca rozwijaniu nowych inicjatyw i poszerzaniu wiedzy. Jesteśmy nastawieni na osiągnięcie celów biznesowych, które są dla nas najważniejsze. Wierzymy, że dobry zespół zrealizuje nawet najbardziej wymagające projekty. Możesz się o tym przekonać, gdy dołączysz do naszej firmy.