Ogłoszenie numer: 946300, z dnia 2016-02-01
W chwili obecnej firma nasza koncentruje swoją działalność w obszarze outsourcingu zasobów informatycznych, naszymi klientami są wiodące na rynku firmy z branży telekomunikacyjnej.
Opiekun Klienta – usługi ICT B2B dla klientów międzynarodowych
Miejsce pracy: Warszawa
Nr Ref.: OK.ICT.01.16
Opis stanowiska
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie pracowała w środowisku biznesowym naszego klienta - dużej firmy z branży telekomunikacyjnej.
Zakres obowiązków:
- Pełnienie roli opiekuna klientów w ramach świadczenia usług ICT dla międzynarodowych klientów B2B
- Konstruowanie ofert - analiza wymagań klientów, koordynacja prac specjalistów i analityków,doradztwo w zakresie optymalnej konstrukcji rozwiązań
- Opracowanie i negocjowanie umów i zamówień, oraz terminowa realizacja zleceń klientów hurtowych i końcowych zgodnie z warunkami umów
- Uzgadnianie i realizacja planów finansowych, nadzór rozliczeń i zamówionych przez klientów limitów pojemności
- Wykorzystanie informacji zwrotnej od klientów w celu na rzecz rozbudowy i udoskonalania portfela świadczonych usług
- Monitorowanie realizacji usług zgodnie z procesami w ramach zawartych umów
- Zarządzanie dokumentacją w zakresie planowania, realizacji i rozliczania sprzedaży
- Raportowanie zarządcze dla klientów (service review) i jednostek wewnętrznych
- Koordynacja właściwego przepływu informacji pomiędzy klientami i jednostkami wewn.
- Budowanie dobrych relacji z klientami, pozyskiwanie referencji itp.
- Promocja usług, identyfikacja i prezentacja korzyści dla klientów
- Identyfikacja nowych szans sprzedażowych (opportunities pipeline)
Wymagania
Kompetencje oczekiwane:
- Doświadczenie w sprzedaży i dostarczaniu usług ICT (cloud, hosting, kolokacja,bezpieczeństwo, sieci LAN-WAN, itp.)
- Umiejętność identyfikacji i analizy potrzeb klientów w kontekście portfela sprzedawanych usług; umiejętność wskazania i skutecznej komunikacji korzyści dla klientów
- Formalne i analityczne – rozumienie konstrukcji umów ramowych i wykonawczych, cenników,modeli ich kalkulacji i definicji usług
- Sprawność organizacyjna w ramach terminowego przygotowania ofert i umów
- Język angielski, preferowany techniczny w dziedzinie ICT
Cechy osobowości:
- Odpowiedzialność, zaangażowanie i operatywność
- Bardzo dobra współpraca z zespołem, umiejętność budowania dobrych i trwałych relacji
- Skuteczność w realizacji celów / osiągnięciu wyniku / dostarczeniu produktów
- Komunikatywność, reaktywność i skrupulatność
- Umiejętność priorytetyzacji zadań i mobilizowania zespołów w ramach pracy wielowątkowej
Oferujemy
- Pracę w projektach obejmujących sprzedaż usług ICT na rynku międzynarodowym,obejmujące następujące obszary merytoryczne: infrastruktura IT, cloudcomputing, disaster recovery, data backup, bezpieczeństwo i inne.
- Możliwość zdobycia unikalnego doświadczenia dzięki pracy w międzynarodowej korporacji
- Pracę w zgranym zespole, we współpracy z doświadczonymi kierownikami projektów, analitykami i specjalistami
Poznaj
THESAR Systemy Informatyczne Sp. z o.o.
W chwili obecnej firma nasza koncentruje swoją działalność w obszarze outsourcingu zasobów informatycznych, naszymi klientami są wiodące na rynku firmy z branży telekomunikacyjnej.