Prężnie rozwijający się operator logistyczny w branży FMCG aktualnie poszukuje osób na stanowisko:
Opiekun Klienta Strategicznego
Miejsce pracy: Błonie, Pass
Nr ref.: OBK-BL-03
Obowiązki / zadania
- budowanie trwałych i partnerskich relacji z Klientem
- zapewnienie kompleksowej obsługi dla przydzielonej grupy Klientów
- zapewnienie satysfakcji Klienta poprzez wysoką jakość świadczonych usług
- dbałość o sprawny przepływ informacji w ramach realizowanego procesu
- obsługa narzędzi wspierających proces - CRM
- współpraca z działem Handlowym, Transportowym oraz Magazynami
- prowadzenie postępowań reklamacyjnych
Wymagania
- doświadczenie w obszarze logistyki, handlu, obsługi klienta lub w pokrewnych obszarach
- wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne
- wysoka kultura osobista
- kreatywność, umiejętność pracy zespołowej
- duże zaangażowanie w wykonywaną pracę
- znajomość języka obcego
Oferujemy
- umowa o pracę
- stabilne zatrudnienie w rozwijającej się firmie
- wynagrodzenie adekwatne do stanowiska z systemem premiowym
- niezbędne narzędzia pracy
- możliwość realizowania własnych pomysłów