SIEĆ WŁASNA AEGON jest NOWEGO rodzaju projektem, z NOWEGO rodzaju podejściem, dla osób szukających NOWEGO rodzaju możliwości.
Jesteśmy międzynarodową grupą finansową dbającą o zabezpieczenie przyszłości 40 milionów Klientów w Europie, obu Amerykach i Azji. Nasz sukces w biznesie opiera się na wewnętrznej sukcesji przywództwa i rozwijaniu talentów naszych pracowników.
Opiekun Klienta segmentu Prestige
Miejsce pracy: Warszawa
Nr Ref.: OKP/03/2013
Zakres obowiązków:
- pozyskiwanie oraz kompleksowa obsługa klientów indywidualnych i biznesowych,
- sprzedaż produktów finansowych,
- realizacja indywidualnych planów sprzedażowych,
- inicjowanie i kształtowanie długofalowych relacji z klientami.
Wymagania:
- preferowane wyższe wykształcenie,
- min. 1 rok doświadczenia na stanowisku związanym z obsługą klientów i/lub telemarketingiem,
- doświadczenie w sprzedaży produktów i/lub usług,
- znajomość dostępnych na rynku produktów bankowości detalicznej, produktów inwestycyjnych, ubezpieczeniowych i/lub majątkowych,
- rozwinięte umiejętności interpersonalne.
|
Zapewniamy:
- atrakcyjne warunki finansowe – w tym wysokie prowizje,
- cotygodniowe wypłaty wynagrodzeń,
- otwarta ścieżka kariery w międzynarodowej korporacji,
- szeroki wachlarz specjalistycznych szkoleń,
- wyjazdy zagraniczne dla najlepszych,
- udział w konferencjach, sympozjach finansowych.
|