CCIG Group to wyjątkowa organizacja w branży contact center, tworzona przez profesjonalistów wyspecjalizowanych w skutecznej wielokanałowej komunikacji biznesu. Stawiamy na elastyczne procesy, nowoczesne technologie i kreatywnych ludzi. Jesteśmy największą grupą call center w Polsce.
Unique People Sp. z o.o., wpisana do rejestru podmiotów prowadzących agencje zatrudnienia o nr. 27584, dla swojego Klienta CCIG Group poszukuje osób na stanowisko:
- budowanie oraz utrzymywanie relacji z klientami,
- analiza zgłoszeń oraz monitorowanie przebiegu ich realizacji,
- ścisła współpraca z dealerami salonów motoryzacyjnych,
- obsługa klienta różnymi kanałami: połączenia przychodzące, połączenia wychodzące, sms, mail, livechat,
- aktywna sprzedaż produktów.
- wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów,
- minimum roczne doświadczenie w sektorze sprzedaży lub obsługi klienta,
- znajomość języka angielskiego w mowie oraz piśmie na poziomie min. B2,
- zainteresowania motoryzacją,
- zorganizowanie, komunikacja i budowanie relacji,
- znajomość pakietu Office,
- sumienność i rzetelność w wywiązywaniu się z powierzonych obowiązków.
Mile widziane prawo jazdy kategorii B oraz doświadczenie w branży motoryzacyjnej.
- umowę o pracę,
- atrakcyjne wynagrodzenie 5000-8000 zł brutto uzależnione od Twojego doświadczenia oraz kompetencji,
- premię adekwatną do osiąganych wyników,
- profesjonalne wdrożenie pod okiem naszych trenerów,
- możliwość awansów wewnętrznych,
- nowoczesne biuro w samym centrum Wrocławia.
Stawiamy na długoterminową współpracę w przyjaznej atmosferze.
Jeśli brzmi to jak stanowisko dla Ciebie - aplikuj! Chętnie porozmawiamy na spotkaniu rekrutacyjnym. Do zobaczenia!
Poznaj
Unique People sp. z o.o.
Dlaczego warto?
Unique People to Agencja Zatrudnienia o numerze 27584, która prowadzi kompleksowy proces rekrutacji dla Spółki CCIG Group.
CCIG Group to największa grupa call center w Polsce i jedna z najbardziej kluczowym. W skład grupy wchodzą m.in. marki: CCIG, CCDS i CCP oraz MYIT, które mają ugruntowaną i stabilną pozycję w branży. Każda ze spółek zajmuje się szeroko rozumianym outsourcingiem usług call i contact center, a MYIT to specjaliści z dziedziny IT z ogromnym doświadczeniem na rynku CC. Nasze centrale znajdują się we Wrocławiu oraz Warszawie, a biura call center w aż 10. miastach w całej Polsce i obecnie również w 2. miastach na Ukrainie.
Łączymy ze sobą biznes & fun. Jesteśmy ekspertami w tym co robimy, o czym świadczy obecny rozmiar naszej grupy, ale potrafimy również świetnie się bawić i staramy się to pokazywać na każdym kroku!
Proces rekrutacji
- Krok APLIKACJA ON-LINE / TELEFONICZNA / MAILOWA
- Krok KRÓTKA ROZMOWA TELEFONICZNA
- Krok SPOTKANIE Z PRZEDSTAWICIELEM LOKALNEGO DZIAŁU HR W FORMIE ONLINE BĄDŹ W LOKALIZACJI
- Krok DECYZJA O PODJĘCIU WSPÓŁPRACY
- Krok PAKIET WDROŻENIOWY (DLA KONSULTANTÓW)
- Krok PODPISANIE UMOWY
- Krok ROZPOCZĘCIE WSPÓŁPRACY