POS Group sp. z o.o. to połączenie doświadczenia i innowacyjności w zakresie świadczonych usług HR. Proponowane przez nas rozwiązania stają się doceniane na rynku ze względu na indywidualne i kompleksowe podejście.
Aktualnie dla naszego kluczowego Klienta poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Opiekun klienta - infolinia przychodząca
Miejsce pracy: Białystok
Lubisz pracę z klientem, jesteś osobą komunikatywną i otwartą na nowe wyzwania?
Mamy dla Ciebie idealną ofertę!
U nas będziesz obsługiwał tylko połączenia PRZYCHODZĄCE!
Twoimi zadaniami na stanowisku pracy będą:
- udzielanie informacji Klientom i pomoc w rozwiązywaniu problemów
- rejestracja zgłoszeń w systemie komputerowym
- zarządzanie usługami na platformie komputerowej
- budowa oraz dbanie o dobre relacje z Klientami oraz wizerunek Firmy
- przekazywanie informacji na temat oferowanych usług
Będziesz perfekcyjnym kandydatem jeśli:
- jesteś gotowy do pracy w systemie zmianowym (indywidualnie ustalany grafik)
- obsługa komputera oraz programów komputerowych nie stanowi dla Ciebie problemu
- lubisz pracę z ludźmi, jesteś komunikatywna/y i oraz posiadasz wysoką kulturę osobistą
- wyróżniasz się zaangażowaniem oraz chęcią rozwoju zawodowego
Co możemy Ci zaoferować?
- od samego początku zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, gwarancja ¾ etatu z dopełnieniem
- gwarantowane wynagrodzenie godzinowe, stawka początkowa 15zł/godz.
- atrakcyjne premie uzależnione od jakości obsługi Klientów
- komfortowe warunki pracy i przyjazną atmosferę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- profesjonalny i kompleksowy pakiet szkoleń, za które otrzymasz pełne wynagrodzenie
- możliwość skorzystania z prywatnej opieki medycznej i oferty kart sportowych
- konkursy, imprezy integracyjne, gadżety i inne atrakcje firmowe