O dziale
Nasze zespoły B2B Sales Support są odpowiedzialne za bardzo ważnych klientów rynku B2B takich jak szpitale, prywatne przychodnie, instytucje medyczne, apteki, dystrybutorzy i przedstawiciele handlowi. Jesteśmy bardzo blisko z naszymi klientami, ponieważ jako dział odpowiadamy za wprowadzanie zamówień oraz danych do naszych systemów.
Stanowisko
Na tym stanowisku będziesz codziennie współpracować z naszymi odbiorcami w USA i Kanadzie. Osoba pracująca w tej roli będzie pierwszą linią kontaktu w procesowaniu zamówień, wystawianiu autoryzacji do zwrotów, odpowiadaniu na pytania związane z produktami oraz usługami, jak również przesyłaniu informacji do odpowiednich przedstawicieli handlowych. Dodatkowo wymagana jest obsługa klienta na najwyższym poziomie dla naszych obecnych i przyszłych klientów, zarówno tych wewnętrznych, jak i zewnętrznych.
Co ważne, planujemy, że ok. 20% czasu pracy na tym stanowisku będzie polegało na odbieraniu telefonów od podmiotów, z którymi współpracujemy, natomiast 80% będzie przeznaczone na procesowanie danych i wprowadzanie zamówień do systemu.
- Procesowanie zamówień na produkty w systemie.
- Odpowiadanie na przychodzące telefony lub maile od klientów z sektora opieki medycznej.
- Wystawienie autoryzacji do zwrotów.
- Wprowadzanie reklamacji na temat problemów z zakresu działania produktów do wspólnej bazy danych.
- Odpowiadanie na zapytania związane z produktami lub usługami.
- Wyszukiwanie zamówień i innych elementów celem rozwiązania problemów.
- Przekazywanie informacji na temat klientów odpowiedniemu managerowi regionalnemu.
- Promowanie i zapewnianie zadowolenia ze strony klienta poprzez wysokiej jakości obsługę.
- Budowanie wiarygodności i zaufania klienta oraz przedstawicieli jednostek biznesowych.
- Dbanie o jakość danych, w tym samo-sprawdzanie pracy własnej.
- Zarządzanie danymi i raportowanie ich w systemie.
- Znajomość języka angielskiego na poziomie bardzo dobrym (min. B2) - warunek konieczny.
- Doświadczenie w pracy w administracji lub na innym, podobnym stanowisku.
- Doświadczenie w pracy z klientem będzie mile widziane.
- Podstawowa znajomość MS Excel, PowerPoint, Word oraz Outlook.
- Podstawowa znajomość oprogramowania (systemy baz danych CRM lub ERP).
- Umięjętność sprawnej komunikacji oraz wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne.
- Gotowość do pracy podczas zmiany popołudniowej (14:00 – 22:00 lub 16:00-24:00, od poniedziałku do piątku).
- Brak okresu próbnego - umowa na długi okres od samego początku.
- Możliwość pracy zdalnej, z naszego biura w Szczecinie lub pracy hybrydowej.
- Międzynarodowe środowisko pracy funkcjonujące w duchu kultury skandynawskiej.
- Możliwość wykorzystywania znajomości języków obcych w codziennej pracy Fantastyczną atmosferę pracy pełną szacunku i partnerstwa.
- Wewnętrzne szkolenia.
- Wspaniałe imprezy firmowe.
- Prywatną opiekę medyczną.
- Karty sportowe.
- Dofinansowanie do posiłków.
- Wczasy pod gruszą, okazjonalne bonusy.
- Nowoczesne miejsce pracy.
- Brak "dress code'u".
- Pyszną kawę i świeże owoce.
- Dofinansowanie do dojazdów do pracy.
Poznaj
Coloplast Business Centre Sp z o.o.
Coloplast opracowuje produkty i dostarcza usługi ułatwiające życie osobom z dolegliwościami o bardzo osobistym charakterze. W Coloplast Business Centre świadczymy wsparcie z zakresu księgowości, IT, administracji zamówień, dokumentacji medycznej czy marketingu. Szukamy synergii pomiędzy tymi funkcjami dla tworzenia udoskonaleń i nowych możliwości.Wspierając codzienną pracę Coloplast na całym świecie, czynimy łatwiejszym życie naszych pacjentów.