Opiekun Klienta Biznesowego z językiem francuskim
Miejsce pracy: Szczecin
Coloplast Business Centre to centrum usług wspólnych dla wszystkich spółek Coloplast na całym świecie. Naszą ambicją jest dostarczanie światowej jakości serwisu. Wspieramy naszą organizację globalnie w zakresie procesów: finansowych, podatkowych, IT, HR, administracji zamówień, marketingu, patentów i innych.
O dziale
Nasze zespoły B2B Sales Support są odpowiedzialne za bardzo ważnych klientów rynku B2B takich jak szpitale, prywatne przychodnie, instytucje medyczne, apteki, dystrybutorzy i przedstawiciele handlowi. Jesteśmy bardzo blisko z naszymi klientami, ponieważ jako dział odpowiadamy za wprowadzanie zamówień oraz danych do naszych systemów.
Stanowisko
Na tym stanowisku będziesz codziennie współpracować z naszymi odbiorcami w USA i Kanadzie. Osoba pracująca w tej roli będzie pierwszą linią kontaktu w procesowaniu zamówień, wystawianiu autoryzacji do zwrotów, odpowiadaniu na pytania związane z produktami oraz usługami, jak również przesyłaniu informacji do odpowiednich przedstawicieli handlowych. Dodatkowo wymagana jest obsługa klienta na najwyższym poziomie dla naszych obecnych i przyszłych klientów, zarówno tych wewnętrznych, jak i zewnętrznych.
Co ważne, planujemy, że ok. 20% czasu pracy na tym stanowisku będzie polegało na odbieraniu telefonów od podmiotów, z którymi współpracujemy, natomiast 80% będzie przeznaczone na procesowanie danych i wprowadzanie zamówień do systemu
Zakres obowiązków
- Procesowanie zamówień na produkty w systemie
- Odpowiadanie na przychodzące telefony lub maile od klientów z sektora opieki medycznej
- Wystawienie autoryzacji do zwrotów
- Wprowadzanie reklamacji na temat problemów z zakresu działania produktów do wspólnej bazy danych
- Odpowiadanie na zapytania związane z produktami lub usługami
- Wyszukiwanie zamówień i innych elementów celem rozwiązania problemów
- Przekazywanie informacji na temat klientów odpowiedniemu managerowi regionalnemu
- Promowanie i zapewnianie zadowolenia ze strony klienta poprzez wysokiej jakości obsługę
- Budowanie wiarygodności i zaufania klienta oraz przedstawicieli jednostek biznesowych
- Dbanie o jakość danych, w tym samo-sprawdzanie pracy własnej
- Zarządzanie danymi i raportowanie ich w systemie.
Wymagania:
- Znajomość języka angielskiego na poziomie bardzo dobrym (min. B2) - warunek konieczny
- Znajomość języka francuskiego na poziomie dobrym (min. B1) - warunek konieczny
- Doświadczenie w pracy w administracji lub na innym, podobnym stanowisku
- Doświadczenie w pracy z klientem będzie mile widziane
- Podstawowa znajomość MS Excel, PowerPoint, Word oraz Outlook
- Podstawowa znajomość oprogramowania (systemy baz danych CRM lub ERP)
- Umięjętność sprawnej komunikacji oraz wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne
- Gotowość do pracy podczas zmiany popołudniowej (14:00 – 22:00, od poniedziałku do piątku)
- W przypadku osoby pracującej zdalnie, gotowość do wzięcia udziału w szkoleniu procesowym, które odbędzie się w naszym biurze w Szczecinie
Oferujemy:
- Brak okresu próbnego - umowa na długi okres od samego początku
- Możliwość pracy zdalnej, z naszego biura w Szczecinie lub pracy hybrydowej
- Międzynarodowe środowisko pracy funkcjonujące w duchu kultury skandynawskiej
- Możliwość wykorzystywania znajomości języków obcych w codziennej pracy
- Fantastyczną atmosferę pracy pełną szacunku i partnerstwa
- Wewnętrzne szkolenia
- Wspaniałe imprezy firmowe
- Prywatną opiekę medyczną
- Karty sportowe
- Dofinansowanie do posiłków
- Wczasy pod gruszą, okazjonalne bonusy
To nie wszystko, mamy dla Ciebie jeszcze więcej, jeśli będziesz pracował z biura!
- Nowoczesne miejsce pracy
- Brak "dress code'u"
- Pyszną kawę i świeże owoce
- Dofinansowanie do dojazdów do pracy
Poznaj
Coloplast Business Centre Sp z o.o.
Coloplast opracowuje produkty i dostarcza usługi ułatwiające życie osobom z dolegliwościami o bardzo osobistym charakterze. W Coloplast Business Centre świadczymy wsparcie z zakresu księgowości, IT, administracji zamówień, dokumentacji medycznej czy marketingu. Szukamy synergii pomiędzy tymi funkcjami dla tworzenia udoskonaleń i nowych możliwości.Wspierając codzienną pracę Coloplast na całym świecie, czynimy łatwiejszym życie naszych pacjentów.