Elavon oferuje jedne z najbardziej bezpiecznych i kompleksowych usług procesowania płatności bezgotówkowych. Jesteśmy międzynarodową instytucją finansową o globalnym zasięgu, w całości należącą do amerykańskiego US Banku.
Masz pierwsze doświadczenie w sprzedaży/obsłudze klienta? Posługujesz się swobodnie językiem angielskim? Szukasz nowej ścieżki kariery zawodowej?
Dołącz do nas!
Zapewniamy profesjonalne szkolenie, które przygotuje Cię do wykonywania Twojej nowej pracy!
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za realizację celów retencyjnych I sprzedażowych dla portfela istniejących Klientów Elavon, z segment małych I średnich przedsiębiorstw w Polsce. W toku swoich działań Opiekuna Handlowego Klienta będzie utrzymywał pozytywne relacje z Klientami, poprzez analizę ich potrzeb, dobór gamy produktowej, rozwijanie współpracy I optymalizację warunków handlowych.
- Rozwijanie długotrwałych relacji z Klientami
- Realizacja celów sprzedażowych związanych z rozwijaniem współpracy z Klientami na dodatkowe lokalizacje, produkty.
- Negocjacje warunków handlowych
- Współpraca z innymi działami Elavon oraz koordynowanie działań w celu zapewnienia szybkiej I efektywnej obsługi Klientów.
- Identyfikacja potrzeb Klientów I dostarczanie rozwiązań adekwatnych do potrzeb
- Mile widziane pierwsze doświadczenie w sprzedaży/ obsłudze klienta, a przede wszystkim chęć rozwoju w sprzedaży
- Umowa o pracę
- Doskonały pakiet benefitów obejmujący kompleksową opiekę medyczną, stomatologiczą, ubezpieczenie grupowe, kartę Multisport i zajęcia językowe
- Międzynarodowe środowisko i wysokie standardy pracy
- Profesjonalne szkolenia, możliwość rozwoju ścieżki kariery w strukturach organizacyjnych, wsparcie w planowaniu kariery
- Praca w dynamicznym zespole o wspierającej kulturze integracyjnej i silnych wartościach
- Interakcje z pracownikami i managerami z całej Europy
- Przyjazna atmosfera i komfortowe środowisko pracy