starszy specjalista (senior) / ekspert umowa o pracę pełny etat
5 dni
Twój zakres obowiązków Analiza, kontrola i optymalizacja rentowności poszczególnych produktów; Wyciąganie wniosków oraz przygotowanie rekomendacji z przeprowadzonych analiz; Rekomendacja działań podnoszących dochodowość produktu lub linii biznesowej; Udział w procesie budżetowania...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
2 dni
Twój zakres obowiązków projektowanie rozwiązań informatycznych dla Banku; analiza biznesowa oraz systemowa aplikacji i procesów realizowanych w Banku; bieżąca współpraca w zespole developerskim podczas wytwarzania oprogramowania; przygotowywanie specyfikacji funkcjonalnej, dokumentacji...
Twój zakres obowiązków koordynacja realizacji procesów wewnętrznych związanych z zarządzaniem kapitałem i; procesem ICAAP; koordynacja wyliczenia miar adekwatności kapitałowej i MREL; koordynacja realizacji testów warunków skrajnych; koordynacja aktualizacji Planu Naprawy; dokonywanie...
specjalista (mid) umowa o pracę / na zastępstwo pełny etat rekrutacja online
11 dni
Prowadzenie rozliczeń z klientami, brokerami, agentami i koasekuratorami oraz właściwymi obszarami Spółki; Ewidencjonowanie danych w systemach, m.in.: polisy, faktury, rachunki oraz weksle; Obsługa składki zaległej poprzez weryfikację stanu zaległości, prowadzenie wyjaśnień z klientami...
How this opportunity is different The product governance team has undergone some exciting new changes which means that we are in the process of embedding the new framework and systems into our team. These processes will help Aon to cater for the varied range of products and services under our remit...
What the day will look like Work with colleagues (brokers, analytics and others) to identify and respond to client needs and develop additional opportunities related to products and services; You will perform technical analysis and get an innovative insight into insurance companies, their portfolios...
Główny zakres obowiązków: Zapewnienie ciągłego rozwoju procesów i procedur oraz ciągłe usprawnianie ich efektywności; Wdrażanie, tworzenie i dostosowanie istniejących procedur; Identyfikacja ryzyka, dostarczanie rekomendacji po przeprowadzonym badaniu; Udział w audytach przeprowadzanych...
Na co dzień w naszym zespole: zajmujesz się walidacją ilościową oraz jakościową modeli stosowanych do zarządzania ryzykiem, w tym modeli IRB, oceniasz zgodność modeli z wymogami nadzorczymi, weryfikujesz poprawność wdrożenia modeli, proponujesz działania podnoszące jakość modeli,...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Jako Business Administrator będziesz odpowiedzialny za: pracę administracyjną z dokumentacją w języku angielskim, współpraca i wsparcie zespołu AML, przy zgłaszaniu podejrzanych transakcji regulatorowi, tłumaczenie dokumentów na język angielski i odwrotnie, wsparcie researchu stanu...
DRIAL Poland Sp. z.o.o. z siedzibą w Rawie Mazowieckiej jest szybko rozwijającą się firmą, wynajmującą pompy na terenie całej Polski, w szczególności w przemyśle budowlanym, petrochemii, działach gospodarki komunalnej, ochrony środowiska i górnictwa.
Poza główną siedzibą DRIAL ma sieć biur w całym kraju – posiada biura w Warszawie, Gdańsku, Poznaniu, Krakowie, Lubinie i Gliwicach. Firma DRIAL oferuje wynajem, sprzedaż i serwis pomp.
Poszukujemy dwóch dynamicznych i otwartych osób na stanowisko:
Opiekun, Analityk Biznesowy
Zadania:
Wsparcie analityczne decyzji biznesowych z obszaru sprzedaży i marketingu
Przygotowanie analiz cyklicznych oraz przedstawienie wniosków z nich płynących (analizy sprzedaży, kosztowe, klientów, kanałów, rynku, konkurencji)
Analiza budżetów sprzedaży (analiza odchyleń i wariancji, identyfikowanie przyczyn, wsparcie przy podejmowaniu decyzji)
Przygotowanie i analiza prognoz długo i krótkoterminowych
Przygotowanie cyklicznych raportów na potrzeby wewnętrzne
Inne zlecone analizy ad hoc
Opracowanie i aktualizowanie danych
Przygotowywanie analiz / prezentacji / modeli finansowych, sprzedażowych , analitycznych oraz usług
Kalkulacja procesowa i rentowności świadczonych usług
Oczekiwania:
Min. 2 letnie doświadczenie w przeprowadzaniu analiz, kalkulacji kosztów i rentowności usług
Znajomość języka angielskiego umożliwiająca komunikację
Mile widziane:
Wiedza z zakresu analiz i kalkulacji usług, obsługi VBA for Excel
starszy specjalista (senior) / ekspert umowa o pracę pełny etat
5 dni
Twój zakres obowiązków Analiza, kontrola i optymalizacja rentowności poszczególnych produktów; Wyciąganie wniosków oraz przygotowanie rekomendacji z przeprowadzonych analiz; Rekomendacja działań podnoszących dochodowość produktu lub linii biznesowej; Udział w procesie budżetowania...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
2 dni
Twój zakres obowiązków projektowanie rozwiązań informatycznych dla Banku; analiza biznesowa oraz systemowa aplikacji i procesów realizowanych w Banku; bieżąca współpraca w zespole developerskim podczas wytwarzania oprogramowania; przygotowywanie specyfikacji funkcjonalnej, dokumentacji...
Twój zakres obowiązków koordynacja realizacji procesów wewnętrznych związanych z zarządzaniem kapitałem i; procesem ICAAP; koordynacja wyliczenia miar adekwatności kapitałowej i MREL; koordynacja realizacji testów warunków skrajnych; koordynacja aktualizacji Planu Naprawy; dokonywanie...
specjalista (mid) umowa o pracę / na zastępstwo pełny etat rekrutacja online
11 dni
Prowadzenie rozliczeń z klientami, brokerami, agentami i koasekuratorami oraz właściwymi obszarami Spółki; Ewidencjonowanie danych w systemach, m.in.: polisy, faktury, rachunki oraz weksle; Obsługa składki zaległej poprzez weryfikację stanu zaległości, prowadzenie wyjaśnień z klientami...
How this opportunity is different The product governance team has undergone some exciting new changes which means that we are in the process of embedding the new framework and systems into our team. These processes will help Aon to cater for the varied range of products and services under our remit...
What the day will look like Work with colleagues (brokers, analytics and others) to identify and respond to client needs and develop additional opportunities related to products and services; You will perform technical analysis and get an innovative insight into insurance companies, their portfolios...
Główny zakres obowiązków: Zapewnienie ciągłego rozwoju procesów i procedur oraz ciągłe usprawnianie ich efektywności; Wdrażanie, tworzenie i dostosowanie istniejących procedur; Identyfikacja ryzyka, dostarczanie rekomendacji po przeprowadzonym badaniu; Udział w audytach przeprowadzanych...
Na co dzień w naszym zespole: zajmujesz się walidacją ilościową oraz jakościową modeli stosowanych do zarządzania ryzykiem, w tym modeli IRB, oceniasz zgodność modeli z wymogami nadzorczymi, weryfikujesz poprawność wdrożenia modeli, proponujesz działania podnoszące jakość modeli,...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Jako Business Administrator będziesz odpowiedzialny za: pracę administracyjną z dokumentacją w języku angielskim, współpraca i wsparcie zespołu AML, przy zgłaszaniu podejrzanych transakcji regulatorowi, tłumaczenie dokumentów na język angielski i odwrotnie, wsparcie researchu stanu...