Jesteśmy jedną z czołowych firm handlowych z branży AGD/RTV/IT w Polsce. Nasze sukcesy możemy osiągać tylko dzięki zatrudnianiu najlepszych. Aktualnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:
-
obsługa aplikacji PSS dla videorejestratorów firmy BCS,
-
pomoc w rozwiązywaniu standardowych problemów,
-
zapewnienie wsparcia współpracownikom z innych działów firmy.
-
obsługa komputera w stopniu dobrym,
-
znajomość pakietu MS Office,
-
szybkość w działaniu i podejmowaniu decyzji,
-
wielozadaniowość, umiejętność zarządzania czasem i ustalania priorytetów,
-
komunikatywność i chęć pomocy,
-
dokładność i rzetelność,
-
dyspozycyjność i elastyczność (praca zmianowa, grafik jest ustalany na bieżąco z innymi członkami zespołu, zgodnie z ich dyspozycyjnością i możliwościami),
-
zaangażowanie i inicjatywa w wykonywaniu powierzonych obowiązków,
-
mile widziane doświadczenie w branży: ochrona, służby mundurowe.
-
pracę w dynamicznie rozwijającej się organizacji,
-
możliwość dalszego rozwoju w strukturach naszej firmy,
-
wynagrodzenie oparte na programie motywacyjnym,
-
niezbędne narzędzia pracy,
-
benefit w postaci karty MultiSport.