Ogłoszenie numer: 159022, z dnia 2011-08-04
POUJOULAT Sp. z o.o.
Firma Poujoulat jest liderem europejskim w produkcji i sprzedaży systemów kominowych
produkowanych ze stali kwasoodpornych. Rozwój nasz opieramy na wartościach takich, jak: odpowiedzialność, solidarność, innowacyjność, jakość, zaangażowanie i efektywność.
W związku z dynamicznym rozwojem aktualnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:
OPERATOR MASZYN
Miejsce pracy: Legionowo
Opis stanowiska
- Obsługa maszyn związanych z procesem produkcji systemów kominowych.
- Przestrzeganie przepisów BHP oraz stanowiskowych instrukcji obsługi maszyn i urządzeń.
- Zapewnianie odpowiedniej, wysokiej jakości wykonywanych produktów,
- Wypełnianie obowiązującej dokumentacji produkcyjnej i dbanie o jej prawidłowy obieg,
- Dbanie o nienaganny stan obsługiwanych maszyn i urządzeń
Wymagania
- Minimum 3 – letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
- Praktyczna wiedza z zakresu posługiwania się podstawowymi przyrządami pomiarowymi tj. miarka, suwmiarka, mikrometr, kątomierz, itp.
- Doświadczenie w obsłudze maszyn produkcyjnych takich jak : prasa krawędziowa, nożyce gilotynowe, zgrzewarki punktowe i obwodowe, żłobiarki, walce do blachy,
- Znajomość podstaw rysunku technicznego,
- Dyspozycyjność – praca zmianowa, nadgodziny, weekendy.
- Zaangażowanie w wykonywaną pracę oraz orientacja na wynik,
- Zaświadczenie o niekaralności
Dodatkowymi atutami kandydata będą:
- Doświadczenie zawodowe w branży kominowej
- Uprawnienia spawalnicze TiG
- Znajomość obsługi lasera do cięcia blach
- Uprawnienia na wózki widłowe
- Znajomość projektowania w AutoCad
- Doświadczenie w zakresie Zakładowej Kontroli Jakości
Oferujemy
- Ciekawą pracę w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku europejskim.
- Zatrudnienie na umowę o pracę
- Bardzo dobrą atmosferę pracy.
- Możliwość rozwoju zawodowego.
- Wynagrodzenie uzależnione od wyników i zaangażowania
- Pakiet socjalny
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.