Operations Manager
Miejsce pracy: Poznań
Zadania:
- Koordynowanie Linii Biznesowej z Site Managerem i współpraca z kierownikami działów
- Odpowiedzialność za realizację procedur i komunikację z zespołem
- Zarządzanie i motywowanie zespołu
- Tworzenie produktywnego i przyjaznego środowiska pracy
- Ciągła ocena raportów pod kątem produktywności i poziomu świadczenia usług
- Realizacja celów budżetowych działu
- Odpowiedzialność za dostarczanie dokładnych informacji o zadaniach podlegających rozliczeniu
- Odpowiedzialność za informowanie o wynikach, celach i bieżących priorytetach
- Zapewnienie właściwego korzystania z informacji i systemów informatycznych oraz ich zasobów
Wymagania:
- Biegła znajomość języka angielskiego (preferowany poziom C1)
- Rozumienie zasad działania procesów operacyjnych
- Podstawowa wiedza z zakresu procesów HR i prawa pracy (zatrudnienie, godziny pracy, umowy itp.)
- Bardzo dobra znajomość aplikacji MS Office
- Umiejętności przywódcze i motywacyjne
- Umiejętności komunikacyjne i aktywnego słuchania
- Umiejętności zarządzania konfliktami i moderowania
- Pełne zrozumienie i analiza standardowych raportów i danych
- Umiejętność kontroli, mapowania i analizy procesu
- Umiejętność przenoszenia wysokopoziomowych celów i strategii na poziom zespołu
- Zorientowanie na wyniki i dbałość o szczegóły
- Zrozumienie wpływu, kosztów i korzyści potencjalnych działań
- Otwartość, pozytywne nastawienie i orientacja na klienta
- Elastyczność i wytrzymałość na stres
Oferujemy:
- Profesjonalne szkolenie wprowadzające
- Umowę o pracę
- Możliwość rozwoju i udziału w ciekawych, międzynarodowych projektach
- Aktywny udział w budowaniu strategii zarządzania zespołem
- Pracę w wyjątkowej atmosferze
BENEFITY
- Mentoring
- Zgrany zespół
- Prezenty urodzinowe
- Lokalizacja w centrum
- Dni tematyczne
Zadania:
- Koordynowanie Linii Biznesowej z Site Managerem i współpraca z kierownikami działów
- Odpowiedzialność za realizację procedur i komunikację z zespołem
- Zarządzanie i motywowanie zespołu
- Tworzenie produktywnego i przyjaznego środowiska pracy
- Ciągła ocena raportów pod kątem produktywności i poziomu świadczenia usług
- Realizacja celów budżetowych działu
- Odpowiedzialność za dostarczanie dokładnych informacji o zadaniach podlegających rozliczeniu
- Odpowiedzialność za informowanie o wynikach, celach i bieżących priorytetach
- Zapewnienie właściwego korzystania z informacji i systemów informatycznych oraz ich zasobów
Wymagania:
- Biegła znajomość języka angielskiego (preferowany poziom C1)
- Rozumienie zasad działania procesów operacyjnych
- Podstawowa wiedza z zakresu procesów HR i prawa pracy (zatrudnienie, godziny pracy, umowy itp.)
- Bardzo dobra znajomość aplikacji MS Office
- Umiejętności przywódcze i motywacyjne
- Umiejętności komunikacyjne i aktywnego słuchania
- Umiejętności zarządzania konfliktami i moderowania
- Pełne zrozumienie i analiza standardowych raportów i danych
- Umiejętność kontroli, mapowania i analizy procesu
- Umiejętność przenoszenia wysokopoziomowych celów i strategii na poziom zespołu
- Zorientowanie na wyniki i dbałość o szczegóły
- Zrozumienie wpływu, kosztów i korzyści potencjalnych działań
- Otwartość, pozytywne nastawienie i orientacja na klienta
- Elastyczność i wytrzymałość na stres
Oferujemy:
- Profesjonalne szkolenie wprowadzające
- Umowę o pracę
- Możliwość rozwoju i udziału w ciekawych, międzynarodowych projektach
- Aktywny udział w budowaniu strategii zarządzania zespołem
- Pracę w wyjątkowej atmosferze
BENEFITY
- Mentoring
- Zgrany zespół
- Prezenty urodzinowe
- Lokalizacja w centrum
- Dni tematyczne