HAYS Poland jest firmą doradztwa personalnego, należącą do międzynarodowej grupy HAYS plc, notowanej na giełdzie w Londynie i największej firmy rekrutacyjnej w Wielkiej Brytanii.
Grupa posiada ponad 390 biur w 27 krajach na całym świecie, w których łącznie pracuje 8 300 specjalistów. Jest liderem w Europie Środkowej i Wschodniej, Azji, Ameryce Południowej, Australii, Nowej Zelandii, Chinach, Japonii, Hong Kongu i Kanadzie.
Operations Manager
Miejsce pracy: Katowice
Nr ref.: 1111321
Dla naszego klienta, międzynarodowej firmy z branży przemysłowej high – tech; poszukujemy doświadczonych, zorientowanych na cel oraz ambitnych kandydatów na stanowisko Operations Manager.
Celem stanowiska będzie zarządzanie jednostką produkcyjną w Katowicach, powiększanie zasięgu organizacji oraz realizacja celów businessowych Grupy. Operations Manager będzie odpowiedzialny za reprezentację firmy na zewnątrz oraz współpracę z kluczowymi klientami firmy. Ponadto, ważnym elementem będzie planowanie i koordynacja budżetu oraz efektywne kierowanie, motywowanie i rozwijanie zespołu – na ten moment ok 40 FTE.
Od Kandydatów oczekujemy wykształcenie wyższego technicznego, co najmniej 10-letniego doświadczenia zawodowego, a 5-letniego doświadczenia w zarządzaniu zespołem produkcyjnym w międzynarodowym środowisku produkcyjnym (znajomość branży automotive będzie atutem) oraz udokumentowanego osiągnięcia w realizacji celów biznesowych oraz w zarządzaniu ludźmi.
Ponadto, Kandydat powinien odznaczać się wysoko rozwiniętymi umiejętnościami interpersonalnymi, analitycznymi oraz powinien posiadać cechy przywódcze pozwalające na osiąganie założonych celów. Ważna będzie także umiejętność ustalania priorytetów oraz samodzielności w działaniu.
W przypadku zainteresowania ofertą prosimy o kliknięcie opcji "Aplikuj" i przesłanie nam aktualnego CV w anglojęzycznej wersji językowej. Zastrzegamy sobie możliwość skontaktowania tylko z wybranymi osobami.
Celem stanowiska będzie zarządzanie jednostką produkcyjną w Katowicach, powiększanie zasięgu organizacji oraz realizacja celów businessowych Grupy. Operations Manager będzie odpowiedzialny za reprezentację firmy na zewnątrz oraz współpracę z kluczowymi klientami firmy. Ponadto, ważnym elementem będzie planowanie i koordynacja budżetu oraz efektywne kierowanie, motywowanie i rozwijanie zespołu – na ten moment ok 40 FTE.
Od Kandydatów oczekujemy wykształcenie wyższego technicznego, co najmniej 10-letniego doświadczenia zawodowego, a 5-letniego doświadczenia w zarządzaniu zespołem produkcyjnym w międzynarodowym środowisku produkcyjnym (znajomość branży automotive będzie atutem) oraz udokumentowanego osiągnięcia w realizacji celów biznesowych oraz w zarządzaniu ludźmi.
Ponadto, Kandydat powinien odznaczać się wysoko rozwiniętymi umiejętnościami interpersonalnymi, analitycznymi oraz powinien posiadać cechy przywódcze pozwalające na osiąganie założonych celów. Ważna będzie także umiejętność ustalania priorytetów oraz samodzielności w działaniu.
W przypadku zainteresowania ofertą prosimy o kliknięcie opcji "Aplikuj" i przesłanie nam aktualnego CV w anglojęzycznej wersji językowej. Zastrzegamy sobie możliwość skontaktowania tylko z wybranymi osobami.