Dołącz do prestiżowego zespołu Foundever na stanowisku Operations Manager z biegłym językiem angielskim lub niemieckim!
Foundever, lider w obszarze outsourcingu procesów biznesowych, marketingu cyfrowego i zarządzania talentami, poszukuje doświadczonego Specjalisty na stanowisko Operations Manager. Jeśli jesteś liderem gotowym na wyzwania, posiadasz doświadczenie w obszarze zarządzania zespołami oraz świetnie radzisz sobie w obszarze obsługi klienta, ta praca jest dla Ciebie!
Główne Obowiązki na Stanowisku:
- Kierowanie zespołami w realizacji i przewyższaniu celów biznesowych.
- Bezpośredni udział w rekrutacji, selekcji oraz rozwijaniu umiejętności pracowników.
- Zarządzanie Trenerami oraz Team Managerami odpowiedzialnymi za codzienną pracę zespołu.
- Prowadzenie spotkań z Trenerami/Team Managerami, dbając o osiągnięcie celów operacyjnych.
- Realizacja kwartalnych przeglądów wydajności i indywidualnych rozmów z członkami zespołu, uwzględniając cele KPI.
- Ciągła analiza i zarządzanie absencją oraz rotacją pracowników.
- Odpowiedzialność za migrację kampanii lub implementację nowych projektów biznesowych.
- Zapewnienie realizacji działań z wyników badań satysfakcji pracowników.
- Całościowa odpowiedzialność za szkolenia, rozwój i mentoring podległych pracowników.
- Kreowanie kultury otwartej i szczerej dwustronnej komunikacji, zapewniając przekazywanie kluczowych komunikatów.
Kwalifikacje:
- Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki z zakresu zarządzania biznesem/administracji).
- Minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku.
- Doświadczenie w zarządzaniu zespołem w środowisku obsługi klienta.
- Doskonała znajomość narzędzi MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook).
Umiejętności Osobiste:
- Doskonała komunikacja werbalna i pisemna w języku angielskim lub niemieckim (minimum C1).
- Silne umiejętności przywódcze, zdolność zarządzania wieloma zespołami.
- Umiejętność zarządzania wydajnością (coaching, przeprowadzanie ocen).
- Doskonałe zdolności komunikacyjne i umiejętność prowadzenia szkoleń.
- Umiejętność radzenia sobie w dynamicznym środowisku, wielozadaniowość.
- Odporność na stres.
- Skuteczność w rozwiązywaniu problemów.
- Silne umiejętności interpersonalne i doświadczenie w zarządzaniu relacjami z klientami.
Dodatkowe Informacje:
- Przygotowywanie, analiza i prezentacja danych klientowi w ramach cotygodniowych, miesięcznych, kwartalnych i ad hoc raportów.
- Podejmowanie decyzji komercyjnych wpływających na wyniki finansowe.
- Zapewnienie zgodności z zasadami bezpieczeństwa firmy i klienta.
- Zarządzanie kwestiami związanymi z BHP.
- Zapewnienie pełnej zgodności personelu z zasadami bezpieczeństwa i politykami firmy.
Kilka ważnych informacji:
- Umowa o pracę.
- Praca w naszym nowym biurze w Warszawie lub Gdańsku.
Dołącz do nas a zyskasz:
- Atrakcyjne pakiety socjalne (karta Multisport, prywatna opieka medyczna);.
- Pracę z nowoczesnego biura.
- Świetną atmosferę w zgranym zespole.
Co jeszcze powinieneś wiedzieć?
- Wczasy pod gruszą czy dofinansowanie do zakupu okularów to dla nas standard, jeśli jesteś rodzicem to twoje dzieci mogą spodziewać się świątecznych prezentów od firmowego Mikołaja.
- Posiadamy wewnętrzne programy promujące zdrowy tryb życia.
- Dajemy dostęp do rozbudowanych platform szkoleniowych ponieważ dbamy o rozwój naszych pracowników.
Nie zwlekaj! Czekamy na Twoją aplikację!
Poznaj
Foundever
Foundever™ is a global leader in the customer experience (CX) industry. With 170,000 associates across the globe, we’re the team behind the best experiences for +750 of the world’s leading and digital-first brands. Our innovative CX solutions, technology and expertise are designed to support operational needs for our clients and deliver a seamless experience to customers in the moments that matter.