Najnowsze oferty pracy

  • Lider Zespołu Call Center

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    22 godz.
    Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola, raportowanie i...
  • Team Manager with French

    Foundever   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Specific Job Responsibilities Proactively manages and is responsible for all Health and Safety issues for the team, ensuring a safe working environment for everyone; Takes personal responsibility to understand and comply with all company and client security requirements and policies; Ensures that...
  • Kierownik Zespołu Utrzymania Klienta

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Szturmowa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  pełny etat
    4 dni
    Praca w Departamencie Sprzedaży Indywidualnej w Centrali Grupy LUX MED przy ul. Szturmowej w Warszawie Twoją rolą będzie: nadzór nad procesami utrzymania klienta, koordynowanie pracy podległego zespołu, realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych oraz jakościowych, motywowanie pracowników...
  • Sales Team Manager with Russian (m/f/d)

    TELUS Digital   Gdańsk, Olivia Business Centre    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / ekspert  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Key responsibilities: Provide mentorship, guidance, and development support to your team. Lead the team through an exciting transition, building skills in sales, problem-solving, critical thinking, and technical expertise. Set team goals and work collaboratively on strategies to drive results....
Zobacz więcej ofert pracy

Operations Manager - Call Center

HomeGlobal
Warszawa
praca stacjonarna
2777 dni temu


Operations Manager - Call Center
Miejsce pracy: Warszawa
Zadania:
  • Realizacja celów w zakresie sprzedaży i obsługi klienta
  • Zarządzanie podległymi zespołami/projektami poprzez cele jakościowe i ilościowe
  • Zwiększenie efektywności projektów i procesów w strukturach organizacji
  • Optymalizacja projektów i procesów
  • Motywowanie/coaching, budowanie relacji w obszarze podległych zespołów i struktur
  • Ciągłe doskonalenie procesów biznesowych
  • Kreowanie i wdrażanie nowych rozwiązań i systemów
  • Raportowanie wyników call center
Wymagania:
  • Doświadczenie w branży call center, mile widziane na stanowisku managerskim
  • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem przez cele
  • Wielozadaniowość
  • Umiejętność analitycznego i logicznego myślenia na wysokim poziomie
  • Wysokie kompetencje w obszarze pracy zespołowej i umiejętność budowania skutecznych i efektywnych zespołów
  • Dyspozycyjność do współpracy w elastycznych godzinach
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
  • Komunikatywność, elastyczność, otwartość
  • Pozytywne nastawienie do zmian i szybka do nich adaptacja
  • Wysokie zdolności przywódcze oraz skuteczne tworzenie pozytywnych relacji z klientami wewnętrznymi oraz ze współpracownikami
Oferujemy:
  • Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do kompetencji kandydata oraz uzyskiwanych wyników
  • Współpracę w dynamicznej organizacji i międzynarodowym środowisku z możliwością rozwoju
  • System benefitów
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity z dnia 26.06.2014 r., Dz. U. z 2014 r., poz. 1182). Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
 

Podobne oferty

  • Lider Zespołu Call Center

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    22 godz.
    Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola, raportowanie i...
  • Team Manager with French

    Foundever   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Specific Job Responsibilities Proactively manages and is responsible for all Health and Safety issues for the team, ensuring a safe working environment for everyone; Takes personal responsibility to understand and comply with all company and client security requirements and policies; Ensures that...
  • Kierownik Zespołu Utrzymania Klienta

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Szturmowa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  pełny etat
    4 dni
    Praca w Departamencie Sprzedaży Indywidualnej w Centrali Grupy LUX MED przy ul. Szturmowej w Warszawie Twoją rolą będzie: nadzór nad procesami utrzymania klienta, koordynowanie pracy podległego zespołu, realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych oraz jakościowych, motywowanie pracowników...
  • Sales Team Manager with Russian (m/f/d)

    TELUS Digital   Gdańsk, Olivia Business Centre    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / ekspert  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Key responsibilities: Provide mentorship, guidance, and development support to your team. Lead the team through an exciting transition, building skills in sales, problem-solving, critical thinking, and technical expertise. Set team goals and work collaboratively on strategies to drive results....