Operations Manager - Call Center
Miejsce pracy: Warszawa
Zadania:
-
Realizacja celów w zakresie sprzedaży i obsługi klienta
- Zarządzanie podległymi zespołami/projektami poprzez cele jakościowe i ilościowe
- Zwiększenie efektywności projektów i procesów w strukturach organizacji
- Optymalizacja projektów i procesów
- Motywowanie/coaching, budowanie relacji w obszarze podległych zespołów i struktur
- Ciągłe doskonalenie procesów biznesowych
- Kreowanie i wdrażanie nowych rozwiązań i systemów
- Raportowanie wyników call center
Wymagania:
- Doświadczenie w branży call center, mile widziane na stanowisku managerskim
- Doświadczenie w zarządzaniu zespołem przez cele
- Wielozadaniowość
- Umiejętność analitycznego i logicznego myślenia na wysokim poziomie
- Wysokie kompetencje w obszarze pracy zespołowej i umiejętność budowania skutecznych i efektywnych zespołów
- Dyspozycyjność do współpracy w elastycznych godzinach
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- Komunikatywność, elastyczność, otwartość
- Pozytywne nastawienie do zmian i szybka do nich adaptacja
- Wysokie zdolności przywódcze oraz skuteczne tworzenie pozytywnych relacji z klientami wewnętrznymi oraz ze współpracownikami
Oferujemy:
- Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do kompetencji kandydata oraz uzyskiwanych wyników
- Współpracę w dynamicznej organizacji i międzynarodowym środowisku z możliwością rozwoju
- System benefitów