relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Wrocław
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Ciekawe projekty Prowadzenie projektów z zakresu finansowania nieruchomości komercyjnych we współpracy z zarządem, naszymi bankami partnerskimi i rynkiem kapitałowym Rozbudowa i utrzymanie naszej sieci kontaktów z bankami i instytutami kredytującymi Analiza projektu / Analiza danych...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
2 dni
OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: organizowanie i przeprowadzanie jednoaspektowych kontroli wewnętrznych, udział w organizowaniu wieloaspektowych kontroli wewnętrznych, przygotowywanie sprawozdań z przeprowadzonych kontroli wewnętrznych za rok poprzedni, monitorowanie...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
2 dni
Your main area of responsibility in this position will include: Strategic: Data analysis of 'as is' and 'to be' Merchandize related processes in Accounting and Database systems; Leading and coordinating standardization projects; Methodology wise assistance provided to technical team to maintain...
specjalista mid / senior / ekspert umowa o pracę pełny etat
2 dni
Twoja przyszła rola: bieżące leadowanie w obszarze procesów finansowych spółki (procesie raportowania miesięcznego, kwartalnego, rocznego - w tym sprawozdania finansowego, i innych wymaganych przez prawo oraz procesy wewnętrzne), analiza złożonych transakcji i operacji finansowych,...
Zakres obowiązków: Wsparcie opracowywania budżetu rocznego firmy oraz budżetów poszczególnych działów; Udział w raportowaniu wyniku miesięcznego, kalkulacja rezerw; Bieżący nadzór nad poprawnością zapisów księgowych; Weryfikacja klasyfikacji danych i matrycy systemu obiegu...
Do twoich zadań należeć będzie: Weryfikacja klientów banku za pomocą czatu wideo, zgodnie z najwyższymi standardami; Aktywne dążenie do osiągania wskaźników zadowolenia klientów, wyznaczonych przez managerów; Pełne zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta w celu świadczenia mu...
specjalista mid / senior umowa na zastępstwo pełny etat
2 dni
Czym będziesz się zajmować? Nadzór nad procesem inwestycyjnym w Polsce, w tym nadzór nad zgodnością procesu inwestycji z metodologią Grupy. Raportowanie nakładów inwestycyjnych - przygotowanie raportów biznesowych dotyczących inwestycji. Kontrola realizacji projektów inwestycyjnych....
Zadania: Sporządzanie miesięcznych raportów finansowych (pakietów konsolidacyjnych) Przygotowywanie budżetów, planów i prognoz finansowych oraz kontrola ich realizacji i analiza odchyleń; Kontroling projektowy – w tym analiza kosztów materiałowych oraz alokacji czasu pracy; Sporządzanie...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
3 dni
Twój zakres obowiązków Bieżąca współpraca z bankami w zakresie obsługi aktywnych produktów (rachunki bankowe, rachunki powiernicze) Bieżąca współpraca z towarzystwami ubezpieczeniowymi, brokerami ubezpieczeniowymi, w zakresie obsługi aktywnych polis ubezpieczeniowych, kontroli ich...
Zakres obowiązków: aktywny udział w sporządzaniu krótko- i długoterminowych prognoz przychodów i kosztów; współpraca przy przygotowaniu rocznych budżetów spółek grupy kapitałowej, bieżące monitorowanie wyników finansowych, wraz z analizą odchyleń od planu, kalkulacja wyników...
CPL Jobs Sp. z o.o. to część międzynarodowej grupy CPL Resources, notowanej na irlandzkiej i angielskiej giełdzie papierów wartościowych. Działalność rozpoczęliśmy w 1989 roku, w Irlandii. Od 2006 roku działamy na rynku ogólnopolskim. Ponad 20 lat doświadczenia w rekrutacji sprawiło, że CPL Jobs może zaoferować swoim Klientom i Kandydatom wsparcie na każdym etapie procesu rekrutacyjnego. W naszych kontaktach z kandydatami stawiamy na długofalowe relacje. Zapewniamy stały dostęp do informacji o najciekawszych projektach na rynku, doradzamy też w kwestii rozwoju kariery i wyboru optymalnego typu zatrudnienia. Pozwól nam poznać i zrozumieć swoje potrzeby, a pomożemy Ci osiągnąć Twoje cele.
Operations/ Business Controller
Miejsce pracy: Poznań, Gądki, Września, Środa Wielkopolska
Nr Ref.: OBC/0718/PK
Key responsibilities:
Daily control of warehouse operations based on performance indicators (financial and non-financial KPI’s, operating costs)
Providing guidance to the internal team to improve operational and financial performance
Identifying/Implementing optimizations in the warehouse processes
Participation in planning, including preparation of budgets and forecasts
Support monthly closing (review accruals, analysis of operating costs vs. plan)
Ensuring business operations are in compliance with company policies and best practices
Ad hoc projects/analyses
Requirements:
2-3 years of experience in a similar role
Willingness to share knowledge and develop others
Ability to combine data from multiple sources
Analytical mind and business acumen
Result orientation
Head full of ideas to implement in business operations
Good verbal and written communication skills in English
Advanced knowledge of Excel functions and its various applications
Our Client offers:
Inspiring and friendly work environment
Possibility to develop in the area of logistics/operations
Stable employment in a continuously growing international company
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Wrocław
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Ciekawe projekty Prowadzenie projektów z zakresu finansowania nieruchomości komercyjnych we współpracy z zarządem, naszymi bankami partnerskimi i rynkiem kapitałowym Rozbudowa i utrzymanie naszej sieci kontaktów z bankami i instytutami kredytującymi Analiza projektu / Analiza danych...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
2 dni
OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: organizowanie i przeprowadzanie jednoaspektowych kontroli wewnętrznych, udział w organizowaniu wieloaspektowych kontroli wewnętrznych, przygotowywanie sprawozdań z przeprowadzonych kontroli wewnętrznych za rok poprzedni, monitorowanie...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
2 dni
Your main area of responsibility in this position will include: Strategic: Data analysis of 'as is' and 'to be' Merchandize related processes in Accounting and Database systems; Leading and coordinating standardization projects; Methodology wise assistance provided to technical team to maintain...
specjalista mid / senior / ekspert umowa o pracę pełny etat
2 dni
Twoja przyszła rola: bieżące leadowanie w obszarze procesów finansowych spółki (procesie raportowania miesięcznego, kwartalnego, rocznego - w tym sprawozdania finansowego, i innych wymaganych przez prawo oraz procesy wewnętrzne), analiza złożonych transakcji i operacji finansowych,...
Zakres obowiązków: Wsparcie opracowywania budżetu rocznego firmy oraz budżetów poszczególnych działów; Udział w raportowaniu wyniku miesięcznego, kalkulacja rezerw; Bieżący nadzór nad poprawnością zapisów księgowych; Weryfikacja klasyfikacji danych i matrycy systemu obiegu...
Do twoich zadań należeć będzie: Weryfikacja klientów banku za pomocą czatu wideo, zgodnie z najwyższymi standardami; Aktywne dążenie do osiągania wskaźników zadowolenia klientów, wyznaczonych przez managerów; Pełne zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta w celu świadczenia mu...
specjalista mid / senior umowa na zastępstwo pełny etat
2 dni
Czym będziesz się zajmować? Nadzór nad procesem inwestycyjnym w Polsce, w tym nadzór nad zgodnością procesu inwestycji z metodologią Grupy. Raportowanie nakładów inwestycyjnych - przygotowanie raportów biznesowych dotyczących inwestycji. Kontrola realizacji projektów inwestycyjnych....
Zadania: Sporządzanie miesięcznych raportów finansowych (pakietów konsolidacyjnych) Przygotowywanie budżetów, planów i prognoz finansowych oraz kontrola ich realizacji i analiza odchyleń; Kontroling projektowy – w tym analiza kosztów materiałowych oraz alokacji czasu pracy; Sporządzanie...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
3 dni
Twój zakres obowiązków Bieżąca współpraca z bankami w zakresie obsługi aktywnych produktów (rachunki bankowe, rachunki powiernicze) Bieżąca współpraca z towarzystwami ubezpieczeniowymi, brokerami ubezpieczeniowymi, w zakresie obsługi aktywnych polis ubezpieczeniowych, kontroli ich...
Zakres obowiązków: aktywny udział w sporządzaniu krótko- i długoterminowych prognoz przychodów i kosztów; współpraca przy przygotowaniu rocznych budżetów spółek grupy kapitałowej, bieżące monitorowanie wyników finansowych, wraz z analizą odchyleń od planu, kalkulacja wyników...