W CEVA wierzymy, że logistyka to biznes, który tworzą ludzie, dlatego budujemy środowisko zaufania i współpracy zespołowej - zachęcamy do inicjatyw i umożliwiamy naszym talentom rozwój ich kariery. Dzięki naszym 78 000 pracowników, którzy zlokalizowani są w ponad 160 krajach, oferujemy naszym Klientom dedykowane rozwiązania w zakresie logistyki kontraktowej, frachtu lotniczego i morskiego, dystrybucji oraz zarządzania transportem. Jako firma rozwijamy się w szybkim tempie - czy odważysz się rozwijać razem z nami?
Operations Back Office Manager
Miejsce pracy: Magnice
OPIS STANOWISKA
- Zarządzanie komunikacją z klientem. Przygotowywanie danych na spotkania QBR, MBR i prowadzenie spotkań. Wsparcie operacji w innych spotkaniach tematycznych (obszarowe dotyczące inbound/outbound/claims).
- Zbieranie z operacji danych do obciążeń finansowych i wystawianie faktur klientowi. Prowadzenie bilansu ilościowego i finansowego wykonanych usług magazynowych.
- Profesjonalny kontakt z przedstawicielami klienta (3PL Manager) w zakresie analizy KPI i odpowiedzi na zgłaszane zapytania, reklamacje, prośby o wycenę dodatkowych usług.
- Koordynacja procesu w ramach procedury CR - zarówno w obszarze zbierania danych, jak i wyceny, uzyskiwania zgód/autoryzacji i udzielanie informacji zwrotnej do klienta.
- Koordynacja procesu retencji kontraktów z klientem (zebranie danych wkładowych od klienta, zaadresowanie zadań do działów centralnych CEVA, konsultowanie decyzji z CM i wyższym szczeblem zarządzania, przygotowanie prezentacji i oferty dla klienta).
- Koordynacja przebiegu dedykowanych kampanii sprzedażowych oraz większych akcji VAS dla klienta.
- Udział przy tworzeniu budżetu obszaru.
- Zarządzanie zespołem pracowników.
KOGO SZUKAMY?
- Min. 2 lata doświadczenia na stanowisku związanym z zarządzaniem zespołem pracowników i obsługą klienta zewnętrznego
- Wiedza i umiejętności w zakresie wsparcia procesów magazynowych i logistycznych
- Prawo jazdy kategorii B
- Umiejętność obsługi komputera, znajomość pakietu MS Office (MS Excel)
- Znajomość zagadnień LEAN, KAIZEN, 5S, ZSZ
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego
- Mile widziana znajomość systemu magazynowego (WMS)
- Umiejętność zarządzania zespołem pracowników i delegowania zadań, komunikatywność, asertywność, dyspozycyjność, wysoka kultura osobista
CO OFERUJEMY?
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę z CEVA w pełnym wymiarze czasu pracy.
- Pakiet benefitów pozapłacowych, m.in.: prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie na życie, świadczenia z ZFŚS - dopłatę urlopową, dofinansowanie wypoczynku dzieci, karty świąteczne dla dzieci, karty sportowe.
- Stabilną pracę w nowoczesnej i dynamicznej firmie - posiadamy tytuł SOLIDNEGO PRACODAWCY.
- Możliwość rozwoju oraz współpracy w środowisku międzynarodowym.
Jako organizacja globalna oraz część grupy CMA CGM, różnorodność ma kluczowe znaczenie dla naszego sukcesu; tylko odzwierciedlając kulturę, języki i lokalną wiedzę o naszych klientach, możemy odnieść sukces. Zatrudniając ludzi z różnym doświadczeniem i umiejętnościami, poszerzamy wiedzę oraz zwiększamy naszą kreatywność i innowacyjność.
Uwaga: Procesy rekrutacyjne w CEVA Logistics obejmują komunikację z kandydatami za pośrednictwem oficjalnych mediów społecznościowych, takich jak LinkedIn lub za pośrednictwem adresu e-mail firmy o następującym schemacie: imię.nazwisko@cevalogistics.com. Zalecamy, nie odpowiadać na propozycje biznesowe i/lub oferty pracy pochodzące od niezaufanych nadawców.
Poznaj
CEVA Logistics Poland Sp. z o.o.
CEVA - wiodący globalny operator logistyczny, dostarczający dedykowane rozwiązania w zakresie logistyki kontraktowej, frachtu lotniczego i morskiego, dystrybucji oraz zarządzania transportem. CEVA jest obecna w ponad 160 krajach oraz zatrudnia około 58 000 pracowników. CEVA będąc częścią grupy CMA CGM która jest czołowym, międzynarodowym armatorem morskim, zapewnia kompleksowe rozwiązania w zarządzaniu łańcuchem dostaw, jednocześnie będąc jedną z najbardziej zaawansowanych technologicznie firm na rynku usług logistycznych.