- współpraca przy tworzeniu i realizacji strategii i planów digital i e-commerce,
- planowanie i realizacja komunikacji e-mail marketingowej,
- współpraca przy tworzeniu i weryfikacji kampanii marketingowych,
- bieżące wsparcie narzędziowe: narzędzia Google, E-mail marketing, HTML, Facebook Ads i inne,
- audyty stron i sklepów partnerskich (rynek globalny)
- współtworzenie, realizacja, nadzorowanie polityki online (rynek globalny),
- współpraca z partnerami zewnętrznymi (agencje, dom mediowy),
- identyfikacja nowych trendów w marketingu internetowym i e-commerce, monitorowanie rynku, analiza działań, rekomendowanie i wdrażanie innowacyjnych rozwiązań,
- analiza efektywności prowadzonych działań - sporządzanie analiz, raportów i prezentacji.
- min. 2-letnie doświadczenie w marketingu internetowym,
- praktyczna znajomość zagadnień online marketingu i e-commerce - podstawowa wiedza z zakresu SEO, SEM, digital performance,
- praktyczna znajomość narzędzi internetowych, w szczególności Google Analytics, Google Adwords, systemów mailingowych typu FreshMail, FB Ads
- podstawowa znajomość HTML - kodowanie i składanie newsletterów,
- doświadczenie w pracy z programami trackingowymi, np. HotJar,
- orientacja na cel,
- znajomość języka angielskiego (min. B2).
|
|
- codzienny udział w rewolucji Internet Of Things,
- szerokie portfolio projektów z branży Smart Home,
- stanowisko pracy: mocne stacje robocze z wyposażeniem,
- elastyczną formę zatrudnienia,
- zadaniowy tryb pracy,
- szkolimy "na miękko" i techniczne,
- do you speak English? - wspieramy naukę języka angielskiego,
- dbamy o zdrowie oraz aktywność sportową - dofinansujemy opiekę zdrowotną oraz kartę benefit sport,
- cieszymy się Twoim szczęściem - otrzymujesz prezent w przypadku ślubu lub narodzin potomstwa,
- pracujemy w niebanalnym, pełnym pasji zespole - niekorporacyjna atmosfera to nasz wyróżnik. Po pracy chętnie się integrujemy.
|