Dla naszego Klienta, wiodącego producenta zapachów, poszukujemy osoby na stanowisko:
Zadania:
- Tworzenie planów strategii online dla produktów i rozwiązań oraz ich wdrożenie (kanały, formy, sprzedaż, nowe narzędzia etc.), przekładanie potrzeb biznesu na narzędzia w digital
- Analiza wyników działań marketingowych w kanale digital, analiza działań konkurencji oraz trendów konsumenckich, rekomendacje
- Analiza efektywności prowadzonych działań w poszczególnych kanałach komunikacji oraz ich ocena pod kątem wzrostu sprzedaży i udziałów rynkowych, rekomendacje
- Analiza trendów i zachowań grup docelowych w Internecie
- Planowanie i nadzór nad budżetem marketingowym - online
- Aktywne budowanie pozycjonowania marki oraz raportowanie efektów podjętych działań
- Rozwijanie nowoczesnych narzędzi marketingowych wspierających sprzedaż oraz pozyskiwanie klientów
- Nadzór nad firmami prowadzącymi social media
- Zarządzanie stroną WWW: content oraz nadzór techniczny nad poprawnością działania witryny, rozwój zgodnie z celami biznesowymi
- Strategiczne planowanie i realizacja kampanii reklamowych (Google Ads i Facebook Ads) / nadzór firmy zajmującej się kampaniami
- Nadzór nad tworzeniem treści w oparciu o zasady optymalizacji contentowej oraz cele biznesowe (SEO)
- Bieżąca współpraca z agencjami SEM, SEO, contentowymi
- Planowanie kampanii Google Ads w połączeniu z Facebook i Instagram, kampanie e-mailowe
- Administracja 24/7 kampanii oraz nadzorowanie prac grafików (banery)
- Realizacja projektów z zakresu e-commerce
- Realizacja celów w oparciu o ROI i budżet / rekomendacja budżetu
- Tworzenie raportów z przeprowadzenia kampanii (CPC, CTR, koszt konwersji)
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe, preferowane: marketing, zarządzanie lub pokrewne
- 3 lata doświadczenia w realizacji działań z obszaru marketingu online w tym Google Ads i Facebook Ads
- Bardzo dobra znajomość Google Analytics, panel Google Ads (mile widziane certyfikaty Qualified Google Advertising, Professional, Google Analytics Individual Qualification, znajomość Google Tag Manager) oraz LinkedIN Ads
- Znajomość zagadnień z zakresu SEO
- Znajomość CPM, CPC, CPL, CPS, ROI i zależności między nimi
- Wiedza w zakresie zarządzania marką, budowania wartości marki oraz lojalności klientów wobec marki, pozycjonowania i różnicowania marki
- Bardzo dobra znajomość MS Excel
- Znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną, codzienną komunikację, poziom min. B2
- Wysokie umiejętności organizacyjne oraz koordynacyjne, analityczne myślenie
- Wiedza w zakresie e-mail marketingu i marketing automation
- Znajomość narzędzi monitorujących trendy
- Chęć do poszukiwań nowych możliwości marketingowych
- Pozytywne nastawienie i energia
Firma oferuje:
- Stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- Atrakcyjne warunki zatrudnienia
- Samodzielność i możliwości rozwoju zawodowego
- Ciekawą i ambitną pracę w gronie profesjonalistów
- Udział w niepowtarzalnych projektach dla wiodących marek
- Niezbędne narzędzia pracy
- Dobrą atmosferę pracy i inspirujące otoczenie
- Kursy doszkalające
Poznaj
ForManWay
ForManWay to zarówno agencja rekrutacyjna, jak i firma oferująca kompleksowy konsulting w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi. Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się organizacją, której główną specjalizacją jest m.in. pozyskiwanie talentów, poszukiwanie pracowników w ramach headhuntingu oraz udzielanie wsparcia w obszarze procesów HR. Pracujemy głównie dla branży: IT, technicznej oraz finansowej, choć cenimy sobie także możliwość realizacji nietypowych projektów w dowolnym obszarze, nierzadko niszowym.
Naszą główną siedzibą jest Warszawa, ale poszukujemy kandydatów zarówno w całej Polsce, jak i na terenie Europy, Rosji oraz Afryki Południowej. Nasz zespół składa się z osób, które od wielu lat związane są z obszarem rekrutacji, rozwojem talentów, szkoleniami i doradztwem zawodowym. Jednocześnie tworzymy interdyscyplinarne środowisko, które wzajemnie się wspiera i motywuje.