On site manager (kierownik ds. obsługi klienta)
Świebodzin
Rośnij wraz z Randstad! Jako numer 1 na rynku usług pracy tymczasowej, nie zwalniamy tempa i właśnie startujemy z naszą kompleksową usługą z zakresu pracy tymczasowej u światowego lidera w branży e-commerce w Świebodzinie.
Czy chcesz poznać nasze rozwiązania i wspierać w tym zakresie jednego z naszych kluczowych klientów?
Myślałeś/aś o tym, aby wykorzystać doświadczenie i umiejętności planowania, koordynacji, zarządzania dużymi projektami, zespołem, współpracy z klientami biznesowymi z codziennym wykorzystywaniem znajomości języka angielskiego?
Dołącz do Randstad w Świebodzinie i pomóż rozwinąć skrzydła jednemu z naszych kluczowych klientów!
Co nas wyróżnia:
- Praca w Randstad to stabilność i bezpieczeństwo.
- Nasi pracownicy doceniają fakt, że ich praca jest łatwiejsza dzięki wsparciu nowoczesnych technologii i profesjonalnych narzędzi. Pamiętaj, w osiąganiu Twoich celów nie będziesz sam, my cię odpowiednio wyposażymy.
- Wspieramy Twój rozwój na każdym kroku. Na start otrzymasz możliwość udziału w naszej Akademii Menedżerskiej
- Nasza praca ma dla nas znaczenie i głębszy sens, pomagamy ludziom na wiele sposobów.
oferujemy
- rekrutację prowadzoną zdalnie
- zarządzanie współpracą z kluczowym klientem Randstad
- szkolenia managerskie i rozwojowe, bo chcemy w Ciebie inwestować
- umowę o pracę
- poznanie wysokich standardów pracy jednej z największych firm na świecie przy jednoczesnym wsparciu i rozwoju jako manager Randstad
- pakiet benefitów - m.in. samochód służbowy, opieka medyczna, dofinansowanie nauki języka angielskiego oraz studiów podyplomowych, karta sportowo - rekreacyjna, abonament Legimi
- możliwość działania w dobrej sprawie, u nas masz dodatkowy dzień wolny w roku, który możesz wykorzystać na wolontariat
- różne inicjatywy wewnętrzne: webinaria (min. z tematyki well-beingu, personal brandingu, aspektów prawnych zatrudnienia cudzoziemców itp.)
- dostęp do naszego globalnego know-how
- system premiowy
- zarządzanie biurem (on-site) dla jednego z naszych kluczowych klientów z branży e-commerce
- zarządzanie zespołem specjalistów i koordynatorów
- stały kontakt z klientem na wszystkich szczeblach organizacji (spotkania, raportowanie w języku angielskim)
- nadzór nad realizacją kontraktu i założeń budżetowych
- wsparcie klienta w prowadzeniu działań wizerunkowych i marketingowych
oczekujemy
- doświadczenia w zarządzaniu przynajmniej kilku osobowym zespołem i/lub zespołami projektowymi
- komunikatywnej znajomości języka angielskiego, zarówno w mowie jak i piśmie – warunek konieczny
- umiejętności analizowania danych liczbowych (m.in. praca w MS Excel)
- doświadczenia w pracy w wymagającym, dynamicznym środowisku
- zapału do pracy i dyspozycyjności
- proaktywności w proponowaniu usprawnień i wdrażaniu nowych rozwiązań
- łatwości w budowaniu i utrzymywaniu relacji biznesowych
- czynnego prawa jazdy kat. B
- mile widziana znajomości lokalnego rynku pracy