Agencja Reklamowa Wizard
Wizard to zespół ludzi, który tworzy kreatywną agencję reklamową obecną na rynku od 1997 roku. Stawiamy na kreatywność, bo naszym zdaniem to najskuteczniejsze narzędzie marketingowe. W naszych działaniach korzystamy z całej palety narzędzi promocyjnych, w pełni realizujących ideę komunikacji 360 stopni.
W związku z naszym dynamicznym rozwojem poszukujemy ciekawej osoby na stanowisko:
Office & traffic assistant/manager
Miejsce pracy: Warszawa
Zadania:
- sprawne asystowanie Dyrektorowi Generalnemu i Client Service,
- zapewnienie sprawnego funkcjonowania recepcji, odbieranie telefonów, pierwszy kontakt z klientem, koordynacja korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz e-maili,
- kompleksowa organizacja pracy biura - zarządzanie dostawami, przygotowanie zamówień, kontakty z dostawcami urządzeń biurowych, materiałów piśmienniczych, serwisowanie sprzętu, koordynacja przesyłek kurierskich i pocztowych, kontakty z firmami współpracującymi,
- zapewnienie prawidłowego przepływu informacji w firmie, uaktualnianie numerów telefonów i adresów e-mail,
- przygotowanie umów pracowniczych, nadzorowanie należności i zobowiązań, wystawianie faktur,
- sales support: research rynku, nawiązywanie kontaktów sprzedażowych,
- CS i NB support: przygotowywanie prezentacji, kosztorysów, kompleksowych ofert kierowanych do klientów, negocjacje cenowe z dostawcami, kooperacja z dostawcami, zlecanie produkcji,
- przygotowywanie codziennego trafficu oraz raportów, bieżąca kontrola postępu prac,
- organizacja pracy zgodnie z procedurami wewnętrznymi i kontrola ich przestrzegania,
- organizacja spotkań wewnętrznych i prezentacji wewnętrznych,
- wszelkie prace administracyjno – biurowe, mające na celu zapewnienie sprawnego funkcjonowania biura,
- przygotowanie dokumentacji dla księgowości.
Wymagania:
- wysoka kultura osobista oraz znajomość etykiety biznesowej,
- min 2-letnie doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku bądź o podobnym zakresie obowiązków zdobyte w agencji reklamowej,
- biegła znajomość języka angielskiego,
- bardzo dobre zdolności organizacyjne i interpersonalne,
- komunikatywność, odpowiedzialność, umiejętność pracy samodzielnej jak i zespołowej, zaangażowanie
- skrupulatność i rzetelność w wykonywaniu powierzonych zadań,
- umiejętność pracy na procedurach oraz wymagania i dopilnowania konkretnego zadania,
- biegła obsługa sprzętu biurowego i aplikacji MS Office.
Oferujemy:
- Ciekawą i pełną wyzwań pracę,
- Sympatyczny i zgrany zespół współpracowników,
- Atrakcyjne wynagrodzenie i niezbędne narzędzia do pracy,
- Możliwość podnoszenia swoich kwalifikacji i rozwoju osobistego.