Office Supervisor

Ocado Solutions Polska Sp. z o.o.
Wilcza Góra
ekspert / kierownik/koordynator
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
1 dzień temu
Ocado to światowy lider w innowacjach dotyczących zakupów spożywczych online, oferujący zaawansowane i nowatorskie rozwiązania technologiczne. Dzięki zautomatyzowanym systemom magazynowym oraz nawiązywaniu nowych partnerstw z sklepami detalicznymi na całym świecie, wspieramy naszych partnerów w dostarczaniu klientom tego, czego potrzebują.

Ocado Smart Platform (OSP) to zaawansowana platforma e-commerce, która integruje oprogramowanie oparte na mikroserwisach z modułowym i skalowalnym sprzętem. Obejmuje nowatorskie technologie, takie jak nasze w pełni zautomatyzowane magazyny, znane jako Centra Realizacji Zamówień (CFC), oraz wiodące na rynku oprogramowanie, w tym niezwykle wydajne silniki routingu i zoptymalizowane systemy zarządzania łańcuchem dostaw oraz prognozowania.

Z dumą ogłaszamy współpracę z Auchan, wiodącym detalistą spożywczym w Polsce. To niezwykle ekscytujący czas, aby dołączyć do Ocado i być częścią pierwszego rozwiązania w kraju oraz naszej szerszej globalnej ścieżki rozwoju.
Office Supervisor
Miejsce pracy: Wilcza Góra
Zadania:

Osoba na stanowisku Office Supervisor będzie odpowiedzialna za wsparcie administracyjne i operacyjne dla zespołu inżynierów i techników oraz kierownictwa, raportując bezpośrednio do Głównego Kierownika Operacyjnego ds. Inżynierii (LEOM). Rola ta obejmuje zarządzanie biurem, koordynację finansów i HR, wsparcie administracyjne oraz współpracę z lokalnymi zespołami i centralą.

Finanse: 
  • przygotowywanie raportów płacowych dla zewnętrznego dostawcy,
  • kontrola faktur i wprowadzanie ich do systemu,
  • utrzymywanie wydatków w budżecie,
  • zarządzanie wydatkami na karcie firmowej,
  • tworzenie zamówień w systemie ERP (Oracle Fusion),
  • organizacja podróży służbowych,
  • Cło – ułatwianie komunikacji między działem celnym a działem w Wielkiej Brytanii (łańcuch dostaw).
HR: 
  • ścisła współpraca z Partnerem Biznesowym HR przy realizacji inicjatyw kadrowych,
  • wsparcie przy sprawach urlopowych, awansach, dokumentacji czasu pracy oraz kadrowych zapytaniach od pracowników.
Administracja: 
  • rejestrowanie i monitorowanie czasu pracy,
  • zarządzanie dostawami biurowymi,
  • przestrzeganie lokalnych przepisów BHP,
  • organizowanie wprowadzenia nowych pracowników oraz bieżące zadania, wspierające płynność pracy biura.
Wymagania:
  • znajomość polskiego kodeksu pracy,
  • doświadczenie w administracji HR i zarządzaniu biurem,
  • umiejętność zarządzania procesami finansowymi,
  • dobrze rozwinięte umiejętności organizacyjne,
  • zdolność do samodzielnego rozwiązywania problemów,
  • umiejętność priorytetyzacji zadań,
  • proaktywność oraz efektyna komunikacja,
  • doświadczenie we współpracy z międzynarodowymi zespołami,
  • znajomość systemów ERP mile widziana. 
Oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • Benefity: prywatna opieka medyczna - Luxmed, Karta Multisport, ubezpieczenie grupowe,
  • Program poleceń pracowniczych.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Aplikuj szybko
?  Co oznacza „Aplikuj szybko”?
„Aplikuj szybko” oznacza, że jednym kliknięciem zaaplikujesz na ogłoszenie. Pracodawca otrzyma CV użyte przez Ciebie przy wcześniejszym aplikowaniu lub ostatni dodany przez Ciebie plik w Moje CV. Aby skorzystać z funkcji “Aplikuj szybko” musisz być zalogowany.
 

Poznaj

Ocado Solutions Polska Sp. z o.o.

Ocado to światowy lider w innowacjach dotyczących zakupów spożywczych online, oferujący zaawansowane i nowatorskie rozwiązania technologiczne. Dzięki zautomatyzowanym systemom magazynowym oraz nawiązywaniu nowych partnerstw z sklepami detalicznymi na całym świecie, wspieramy naszych partnerów w dostarczaniu klientom tego, czego potrzebują.Ocado Smart Platform (OSP) to zaawansowana platforma e-commerce, która integruje oprogramowanie oparte na mikroserwisach z modułowym i skalowalnym sprzętem. Obejmuje nowatorskie technologie, takie jak nasze w pełni zautomatyzowane magazyny, znane jako Centra Realizacji Zamówień (CFC), oraz wiodące na rynku oprogramowanie, w tym niezwykle wydajne silniki routingu i zoptymalizowane systemy zarządzania łańcuchem dostaw oraz prognozowania.Z dumą ogłaszamy współpracę z Auchan, wiodącym detalistą spożywczym w Polsce. To niezwykle ekscytujący czas, aby dołączyć do Ocado i być częścią pierwszego rozwiązania w kraju oraz naszej szerszej globalnej ścieżki rozwoju.

Podobne oferty

  • Office Coordinator

    ISS Facility Services Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zakres obowiązków: Planowanie i organizacja działań serwisowych oraz weryfikacja ich prawidłowego wykonania. Zarządzanie przestrzenią biurową i jej optymalizacja. Bezpośrednie zarządzanie i kontrola usług. Nadzór nad realizacją KPI i wdrażanie usprawnień poprawiających jakość...
  • Office Manager

    LeverX   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Responsibilities: Office maintenance, developing and executing routines to create a highclass and productive office environment; Front office activities: telephone calls handling; Manage inventory of office supplies; Inducting new employees to their workstations; Controlling correspondence; Handson...
  • Office Coordinator

    ISS Facility Services Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Opis stanowiska: Nadzorowanie pracy dwuosobowego zespołu administracyjnego oraz koordynacja spraw HR-owych zespołu (rekrutacje, zatrudnienia, szkolenia, plany urlopowe itd.) Obchody budynkowe oraz cykliczne audyty czystości oraz technicznego stanu budynku; Zgłaszanie zidentyfikowanych usterek do...
  • Pracownik ds. poprawy jakości informacji pasażerskiej  

    PKP Polskie Linie Kolejowe S.A   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat   5 000 - 8 000 zł brutto/mies.
    24 godz.
    Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: realizacja zadań z zakresu informacji pasażerskiej, analizowanie przyczyn błędów w informacji pasażerskiej, przygotowywanie wkładów do odpowiedzi na skargi dotyczące informacji pasażerskiej, opracowywanie propozycji poprawy jakości informowania...
  • Lider / Liderka ds. Księgowości

    Value Finance Books Sp. z o.o.   Warszawa    praca zdalna
    kierownik/koordynator  kontrakt B2B
    1 dni
    Główne zadania: Nadzorowanie księgowania i analizy ksiąg rachunkowych. Zapewnienie zgodności dokumentacji z ustawą o rachunkowości i przepisami podatkowymi. Analiza kont księgowych i weryfikacja rozliczeń. Obliczanie podatków i przygotowywanie deklaracji (CIT, VAT). Raportowanie do GUS,...
  • Lider / Liderka ds. Księgowości w Zespole Zewnętrznego Dyrektora Finansowego

    Value Finance Books Sp. z o.o.   Warszawa    praca zdalna
    kierownik/koordynator  kontrakt B2B
    3 dni
    Ze względu na intensywny rozwój firmy, prowadzimy stałą rekrutację na stanowiska księgowe. Dołącz do nas i wspieraj nas w obsłudze rosnącej liczby zadowolonych klientów! Chcesz, aby przy pomocy Twojej pracy powstawały jakościowe i znaczące dla biznesu analizy finansowe? Szukamy osób,...
  • Samodzielny Księgowy / Samodzielna Księgowa

    Value Finance Books Sp. z o.o.   Warszawa    praca zdalna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator  kontrakt B2B
    5 dni
    praca 100% zdalna Zakres obowiązków: Obsługa systemów Enova365 lub Symfonia - wymagana zaawansowana znajomość. Nadzór nad procesami księgowania i analiza ksiąg rachunkowych. Monitorowanie zgodności dokumentacji i procedur z przepisami prawa. Analiza kont księgowych i weryfikacja...
  • Asystent / Asystentka Zarządu

    MOSTOSTAL WARSZAWA S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Opis stanowiska obsługa sekretariatu Zarządu Spółki i efektywne wsparcie Zarządu Spółki w codziennej pracy, przygotowywanie dokumentów, rejestrów i zestawień na potrzeby Zarządu, koordynowanie obiegu dokumentów i zapewnienie właściwego przepływu informacji na potrzeby Zarządu,...
  • Dyrektor Biura Systemów Zarządzania i Kontroli Jakości

    PKP Intercity Remtrak Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    dyrektor  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Opis stanowiska Nadzorowanie pracy podległego Działu Systemów Zarządzania w poszczególnych zakładach spółki, Nadzorowanie pracy podległego Działu Kontroli Jakości w poszczególnych zakładach spółki, Realizowanie funkcji Pełnomocnika Zarządu ds. Systemów Zarządzania - decyzją...
  • Koordynator biura

    Dijo Baking Sp. z o.o.   Wrocław    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat   31,00 - 34,00 zł brutto/godz.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 dni
    Obowiązki: Zarządzanie kalendarzem spotkań Zarządu; Bezpośrednie wsparcie dla Prezesa Zarządu; Organizacja podróży służbowych w kraju i za granicą; Planowanie i zarządzanie firmowymi wydarzeniami; Nadzorowanie obiegu dokumentów w firmie; Tworzenie prezentacji i raportów;...