Office Supervisor

Ocado Solutions Polska Sp. z o.o.
Wilcza Góra
ekspert / kierownik/koordynator
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
1 dzień temu
Ocado to światowy lider w innowacjach dotyczących zakupów spożywczych online, oferujący zaawansowane i nowatorskie rozwiązania technologiczne. Dzięki zautomatyzowanym systemom magazynowym oraz nawiązywaniu nowych partnerstw z sklepami detalicznymi na całym świecie, wspieramy naszych partnerów w dostarczaniu klientom tego, czego potrzebują.

Ocado Smart Platform (OSP) to zaawansowana platforma e-commerce, która integruje oprogramowanie oparte na mikroserwisach z modułowym i skalowalnym sprzętem. Obejmuje nowatorskie technologie, takie jak nasze w pełni zautomatyzowane magazyny, znane jako Centra Realizacji Zamówień (CFC), oraz wiodące na rynku oprogramowanie, w tym niezwykle wydajne silniki routingu i zoptymalizowane systemy zarządzania łańcuchem dostaw oraz prognozowania.

Z dumą ogłaszamy współpracę z Auchan, wiodącym detalistą spożywczym w Polsce. To niezwykle ekscytujący czas, aby dołączyć do Ocado i być częścią pierwszego rozwiązania w kraju oraz naszej szerszej globalnej ścieżki rozwoju.
Office Supervisor
Miejsce pracy: Wilcza Góra
Zadania:

Osoba na stanowisku Office Supervisor będzie odpowiedzialna za wsparcie administracyjne i operacyjne dla zespołu inżynierów i techników oraz kierownictwa, raportując bezpośrednio do Głównego Kierownika Operacyjnego ds. Inżynierii (LEOM). Rola ta obejmuje zarządzanie biurem, koordynację finansów i HR, wsparcie administracyjne oraz współpracę z lokalnymi zespołami i centralą.

Finanse: 
  • przygotowywanie raportów płacowych dla zewnętrznego dostawcy,
  • kontrola faktur i wprowadzanie ich do systemu,
  • utrzymywanie wydatków w budżecie,
  • zarządzanie wydatkami na karcie firmowej,
  • tworzenie zamówień w systemie ERP (Oracle Fusion),
  • organizacja podróży służbowych,
  • Cło – ułatwianie komunikacji między działem celnym a działem w Wielkiej Brytanii (łańcuch dostaw).
HR: 
  • ścisła współpraca z Partnerem Biznesowym HR przy realizacji inicjatyw kadrowych,
  • wsparcie przy sprawach urlopowych, awansach, dokumentacji czasu pracy oraz kadrowych zapytaniach od pracowników.
Administracja: 
  • rejestrowanie i monitorowanie czasu pracy,
  • zarządzanie dostawami biurowymi,
  • przestrzeganie lokalnych przepisów BHP,
  • organizowanie wprowadzenia nowych pracowników oraz bieżące zadania, wspierające płynność pracy biura.
Wymagania:
  • znajomość polskiego kodeksu pracy,
  • doświadczenie w administracji HR i zarządzaniu biurem,
  • umiejętność zarządzania procesami finansowymi,
  • dobrze rozwinięte umiejętności organizacyjne,
  • zdolność do samodzielnego rozwiązywania problemów,
  • umiejętność priorytetyzacji zadań,
  • proaktywność oraz efektyna komunikacja,
  • doświadczenie we współpracy z międzynarodowymi zespołami,
  • znajomość systemów ERP mile widziana. 
Oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • Benefity: prywatna opieka medyczna - Luxmed, Karta Multisport, ubezpieczenie grupowe,
  • Program poleceń pracowniczych.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Aplikuj szybko
?  Co oznacza „Aplikuj szybko”?
„Aplikuj szybko” oznacza, że jednym kliknięciem zaaplikujesz na ogłoszenie. Pracodawca otrzyma CV użyte przez Ciebie przy wcześniejszym aplikowaniu lub ostatni dodany przez Ciebie plik w Moje CV. Aby skorzystać z funkcji “Aplikuj szybko” musisz być zalogowany.
 

Poznaj

Ocado Solutions Polska Sp. z o.o.

Ocado to światowy lider w innowacjach dotyczących zakupów spożywczych online, oferujący zaawansowane i nowatorskie rozwiązania technologiczne. Dzięki zautomatyzowanym systemom magazynowym oraz nawiązywaniu nowych partnerstw z sklepami detalicznymi na całym świecie, wspieramy naszych partnerów w dostarczaniu klientom tego, czego potrzebują.Ocado Smart Platform (OSP) to zaawansowana platforma e-commerce, która integruje oprogramowanie oparte na mikroserwisach z modułowym i skalowalnym sprzętem. Obejmuje nowatorskie technologie, takie jak nasze w pełni zautomatyzowane magazyny, znane jako Centra Realizacji Zamówień (CFC), oraz wiodące na rynku oprogramowanie, w tym niezwykle wydajne silniki routingu i zoptymalizowane systemy zarządzania łańcuchem dostaw oraz prognozowania.Z dumą ogłaszamy współpracę z Auchan, wiodącym detalistą spożywczym w Polsce. To niezwykle ekscytujący czas, aby dołączyć do Ocado i być częścią pierwszego rozwiązania w kraju oraz naszej szerszej globalnej ścieżki rozwoju.

Podobne oferty

  • Kierownik Biura

    Ocado Solutions Polska Sp. z o.o.   Wilcza Góra    praca stacjonarna
    ekspert / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zarządzanie codziennymi operacjami biura w tym finanse, HR oraz administrację. Przygotowanie oraz kontrola raportów płacowych i faktur. Utrzymywanie dyscypliny budżetowej i zarządzanie wydatkami firmowymi. Organizacja logistyki podróży służbowych oraz wsparcie procesów celnych....
  • Office Coordinator

    ISS Facility Services Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Opis stanowiska: Nadzorowanie pracy dwuosobowego zespołu administracyjnego oraz koordynacja spraw HR-owych zespołu (rekrutacje, zatrudnienia, szkolenia, plany urlopowe itd.) Obchody budynkowe oraz cykliczne audyty czystości oraz technicznego stanu budynku; Zgłaszanie zidentyfikowanych usterek do...
  • Office Manager

    LeverX   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Responsibilities: Office maintenance, developing and executing routines to create a highclass and productive office environment; Front office activities: telephone calls handling; Manage inventory of office supplies; Inducting new employees to their workstations; Controlling correspondence; Handson...
  • Główna Księgowa / Główny Księgowy

    Przedsiębiorstwo Budownictwa Wodnego w Warszawie S.A.   Warszawa, ul. Modlińska 17    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / ekspert / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Na tym stanowisku wymagane są następujące umiejętności, m.in.: Nadzór nad prowadzeniem księgowości przez Biuro Rachunkowe. Nadzór nad sporządzaniem deklaracji podatkowych (VAT, PIT, CIT, VAT-UE). Opracowanie Instrukcji obiegu dokumentów księgowych. Kontrola prawidłowości transakcji...
  • Zastępca / Zastępczyni Koordynatora Zespołu Obsługi Pacjentów

    Medicover sp. z o.o.   Warszawa, ul. Prosta 36    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Do Twoich obowiązków należeć będzie wsparcie Koordynatora Zespołu Obsługi Pacjentów w: monitorowaniu pracy zespołu, obsłudze reklamacji z roszczeniem, wsparciu pracowników w bezpośredniej obsłudze klienta, nadzorze nad najwyższą jakością wykonywanych obowiązków przez zespół,...
  • Asystent / Asystentka biura zarządu w biurze rachunkowym

    Starlit Accounting sp. z o.o.   Wrocław    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / kontrakt B2B  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    24 godz.
    Twój zakres obowiązków realizacja zadań administracyjnych dla Spółki (m.in. wystawianie faktur, nadzór nad środkami trwałymi, dokumentacją Spółki i ich archiwizacja, kontakt z urzędami, realizacja płatności, rozliczeń), koordynacja działań windykacyjnych, tworzenie analiz,...
  • Asystentka Zarządu

    Supernova Sp. K.   Gdańsk    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    24 godz.
    Opis stanowiska Tele-informatyczna obsługa biura Przygotowywanie faktur papierowych i elektronicznych według wskazanego schematu; Odbieranie korespondencji mailowej i listowej; Zakres obowiązków Operacyjne wsparcie pracy Zarządu; Wykonywanie prac administracyjnych zlecanych przez Zarząd;...
  • Koordynator Zespołu Obsługi Pacjentów

    Medicover sp. z o.o.   Kielce, ul. Wapiennikowa 14    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Do Twoich zadań na tym stanowisku należeć będzie: koordynowanie pracy zespołu, obsługa reklamacji, wsparcie pracowników w bezpośredniej obsłudze klienta, nadzór nad najwyższą jakością wykonywanych obowiązków przez zespół, przygotowywanie raportów, analiz i zestawień dotyczących...
  • Inżynier do obsługi inwestycji energetycznej

    KOMTECH   Nowy Sącz    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat   6 000 - 9 000 zł / mies. (w zal. od umowy)
    5 dni
    Zakres obowiązków: Obsługa i prowadzenie inwestycji w branży energetycznej; Sporządzanie i redagowanie pism oraz koordynacja terminów; Przygotowywanie i gromadzenie niezbędnej dokumentacji; Kompletowanie i monitorowanie obiegu dokumentów projektowych; Organizacja inwestycji; Wykonywanie...
  • Kierownik Robót Elektrycznych

    Biuro Inżynierskie CONVERT Sp. z o.o   dolnośląskie    praca mobilna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat   11 000 - 15 500 zł / mies. (w zal. od umowy)
    6 dni
    Zakres obowiązków: Kierowanie i nadzorowanie robót elektrycznych w oparciu o wymagania kontraktu, dokumentację techniczną, harmonogramy i plany organizacji robót. Organizowanie, nadzorowanie i kontrolowanie jakości oraz terminowości wykonywania prac pracowników własnych oraz firm...