Office Manager

Dijo Baking Sp. z o.o.
Wrocław
31,00 - 34,00 zł brutto/godz.
starszy specjalista (senior) / menedżer
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
4 godz. temu

Zespół Dijo tworzą świetnie wykwalifikowani fachowcy, którzy na co dzień dbają o najwyższą jakość naszych produktów na każdym etapie ich przygotowania. Jesteśmy zakładem produkującym tortille, słone i słodkie przekąski, które z sukcesem eksportujemy do ponad kilkunastu krajów. W związku z rozbudową kolejnych, nowoczesnych linii produkcyjnych poszukujemy do naszego zespołu wykwalifikowanych pracowników.

Office Manager
Miejsce pracy: Wrocław
Twój zakres obowiązków:
  • Koordynacja i organizacja kalendarza spotkań Zarządu.
  • Bezpośrednie wsparcie i współpraca z Prezesem Zarządu.
  • Organizowanie podróży służbowych w kraju i poza granicami (rezerwacja lotów, hoteli, restauracji wynajem samochodów etc.)
  • Organizację imprez firmowych i zewnętrznych: planowanie, Koordynowanie i realizacja imprez firmowych oraz opieka nad gośćmi odwiedzającymi firmę.
  • Nadzór nad obiegiem dokumentów firmowych: zarządzeń, procedur, umów etc.
  • Sporządzanie prezentacji, raportów i zestawień na potrzeby wewn.
  • Pomoc w administracji, zbieranie i porządkowanie dokumentacji, skanowanie dokumentów i wprowadzanie danych do systemów wewnętrznych.
  • Składanie zamówień na materiały biurowe, gadżety reklamowe itp.
  • Prowadzenie korespondencji przychodzącej i wychodzącej.
  • Wspieranie innych działów w firmie.
  • Zarządzanie przestrzenią biurową.
Nasze wymagania:
  • Wykształcenie wyższe z zakresu Administracji, ZZL lub pokrewne,
  • Doświadczenie w pracy na stanowisku Office Managera lub w podobnej roli (minimum 3 lata),
  • Biegła znajomość języka angielskiego - warunek konieczny,
  • Znajomość pakietu Microsoft Office oraz narzędzi do zarządzania biurem,
  • Dyspozycyjność,
  • Doskonała organizacja pracy i umiejętność zarządzania czasem,
  • Wysoki poziom umiejętności komunikacyjnych i interpersonalnych,
  • Optymistyczne nastawienie do zadań i ludzi,
  • Dyskrecja i lojalność,
  • Umiejętność wyznaczania priorytetów oraz szybkie reagowanie na zmiany,
  • Zdolność do pracy w dynamicznym środowisku.
To oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie,
  • Niezbędne narzędzia do pracy (laptop telefon),
  • Nieograniczony dostęp do wewnętrznej platformy e-learningowej DOLINEO,
  • Udział w wewnętrznych inicjatywach pracowniczych: wyjścia integracyjne, Spotkania firmowe, wspólne dzielenie pasji i zainteresowań,
  • Wsparcie działu HR,
  • Prywatną opiekę medyczną LUXMED , karta multisport.

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku aplikowania.

Zgodnie z art.13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 26 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia Dyrektywy 95/46/WE (Ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) informuje się, że:

Administratorem Danych Osobowych jest Dijo Baking Sp. z o.o. z siedzibą w Zabrodziu, Zabrodzie 28, 52-351 Wrocław, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia - Fabrycznej we Wrocławiu IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000650758.

Podanie danych osobowych w celu realizacji procesu rekrutacji jest dobrowolne, lecz niezbędne w celu realizacji procesu rekrutacji.

Podanie Danych osobowych w celu realizacji przyszłych procesów rekrutacji jest dobrowolne. 

Posiada Pan/Pani prawo dostępu do treści podanych danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych.

Posiada Pani/Pan prawo cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem (za pomocą wiadomości wysłanej na adres e-mail: ado@dijo.com.pl).

Posiada Pani/Pan prawo do wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania danych (za pomocą wiadomości wysłanej na adres e-mail: ado@dijo.com.pl). 

Przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do PUODO, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie podanych danych osobowych narusza przepisy Ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych. 
Aplikuj szybko
?  Co oznacza „Aplikuj szybko”?
„Aplikuj szybko” oznacza, że jednym kliknięciem zaaplikujesz na ogłoszenie. Pracodawca otrzyma CV użyte przez Ciebie przy wcześniejszym aplikowaniu lub ostatni dodany przez Ciebie plik w Moje CV. Aby skorzystać z funkcji “Aplikuj szybko” musisz być zalogowany.
 

Poznaj

Dijo Baking Sp. z o.o.

FIRMA DIJOto lider w produkcji tortilli (wrapów) w Europie Centralnej i Wschodniej, lider polskiego rynku sosów do lodów oraz znaczący producent dekoracji cukierniczych, owoców w żelu i słonych przekąsek.Jesteśmy zdobywcą prestiżowej nagrody Diamenty Forbesa 2015 dla najszybciej rozwijających się firm w Polsce. Jako uznana marka, ekspert branży B2B w Polsce, działamy według najwyższych światowych standardów.Nasz zespół tworzy ponad 500 świetnie wykwalifikowanych fachowców. Oni są największym kapitałem firmy, dzień po dniu dbają o najwyższą jakość produktów, na każdym etapie ich przygotowania.Za sukcesem DIJO stoi najnowocześniejszy park maszynowy i imponujące zaplecze technologiczne, w które nieustannie inwestujemy. 14 nowoczesnych linii produkcyjnych (m.in. do tortilli i słonych przekąsek) czyni z nas przedsiębiorstwo o dużych możliwościach wytwórczych. Obecnie produkujemy do 60 tys. ton wyrobów rocznie i wciąż się rozwijamy, by w przyszłości wytwarzać jeszcze więcej.

Podobne oferty

  • Pracownik biurowy

    chillhouse design sp. z o.o.   Wrocław    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę / o dzieło  część etatu   3 000 - 4 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Wsparcie zespołu projektowego; Prowadzenie harmonogramu Prace administracyjne; Obsługa klientów; Przygotowywanie rozliczeń projektów;
  • Asystent / Asystentka

    chillhouse design sp. z o.o.   Wrocław    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę / o dzieło  część etatu   3 000 - 4 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Współpraca z zespołem projektowym przy realizacji bieżących projektów; Zarządzanie harmonogramami i koordynacja zadań projektowych; Wsparcie administracyjne dla zespołu, procedury administracyjne Kontakt z klientami i podwykonawcami w zakresie realizacji projektów; Rozliczanie projektów;
  • Asystentka / Asystent Zarządu

    Praca.pl   Starogard Gdański    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    1 dni
    Twoje zadania: Wsparcie administracyjne i organizacyjne Prezesa Zarządu Koordynacja spotkań, konferencji, podróży służbowych Odpowiadanie na korespondencję, zarządzanie dokumentacją i archiwizacja dokumentów; Raportowanie oraz przygotowywanie prezentacji; Współpraca z innymi działami Obsługa gości
  • Asystent / Asystentka Zarządu

    Primost Południe Sp. z o.o.   Będzin    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    OPIS STANOWISKA wspieranie Zarządu i kierownictwa w kwestiach organizacyjnych i administracyjnych; kontakt z kontrahentami firmy (Zamawiający, Podwykonawcy) obsługa centrali telefonicznej i maila firmowego, zapewnienie poufności i sprawnego obiegu powierzonych dokumentów; prowadzenie...
  • Asystentka / Asystent Prezesa Zarządu

    Adamowscy Sp. z o.o.   Starogard Gdański    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat   5 500 - 7 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Twój zakres obowiązków: Wsparcie Prezesa Zarządu: Zapewnienie kompleksowego wsparcia administracyjnego i organizacyjnego dla Prezesa Zarządu w codziennej pracy oraz realizacji celów biznesowych. Zarządzanie Kalendarzem i Organizacja Spotkań: Planowanie i koordynacja spotkań, konferencji,...
  • Pracownik biurowy

    Notus Finanse S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    asystent  umowa o dzieło
    1 dni
    Zadania: Obsługa biura oraz poczty Współpraca z dostawcami; Organizacja materiałów marketingowych Dbałość o prawidłowy obieg dokumentów; Archiwizacja; Zamawianie artykułów biurowych;
  • Asystent / Specjalista ds. Kadr, Płac i Biura

    Stecol Corporation Sp. z o.o. Oddział w Polsce   Białystok    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres obowiązków: Ewidencja i rozliczanie czasu pracy (ok.50 pracowników) Weryfikacja list obecności i list płac; Sporządzanie, archiwizacja dokumentacji kadrowej (umowy o pracę, wnioski, oświadczenia) Prowadzenie rekrutacji w ramach projektu (ogłoszenia, spotkania rekrutacyjne)...
  • Asystent / Asystentka Dyrektora Pionu Szpitali

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat
    2 dni
    Twoje zadania: Prowadzenie kalendarza przełożonego. Bieżący kontakt ze Szpitalami, w tym monitorowanie stanu realizacji zadań, pozyskiwanie informacji, prowadzenie korespondencji. Zbieranie informacji wewnętrznych i zewnętrznych, przygotowywanie bieżących analiz i raportów, prezentacji,...
  • Pracownik ds. obsługi sekretariatu​

    PKP Polskie Linie Kolejowe S.A   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat   5 500 - 6 000 zł brutto/mies.
    2 dni
    Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: prowadzenie ewidencji i obiegu dokumentów w komórce/ jednostce organizacyjnej, planowanie kalendarza spotkań kierownictwa jednostki organizacyjnej, organizacja i obsługa logistyczna spotkań, komisji i narad wewnętrznych i zewnętrznych z udziałem...
  • Asystentka / Asystent Biura

    Notus Finanse S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    asystent  umowa o dzieło
    3 dni
    Osoba zatrudniona będzie odpowiedzialna za: Bieżąca obsługa biura –przyjmowanie gości, odbieranie połączeń telefonicznych; Współpraca z dostawcami, kurierami; Zamawianie wizytówek i materiałów marketingowych; Obsługę i koordynowanie korespondencji biurowej, dbanie o jej prawidłowy...