Najnowsze oferty pracy

  • Asystent / Asystentka biura zarządu w biurze rachunkowym

    Starlit Accounting sp. z o.o.   Wrocław    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / kontrakt B2B  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Twój zakres obowiązków realizacja zadań administracyjnych dla Spółki (m.in. wystawianie faktur, nadzór nad środkami trwałymi, dokumentacją Spółki i ich archiwizacja, kontakt z urzędami, realizacja płatności, rozliczeń), koordynacja działań windykacyjnych, tworzenie analiz,...
  • Asystent / Asystentka zarządu

    Starlit Accounting sp. z o.o.   Wrocław    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / kontrakt B2B  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Twój zakres obowiązków wystawianie faktur, nadzór nad środkami trwałymi, dokumentacją Spółki i ich archiwizacja, kontakt z urzędami, realizacja płatności, rozliczeń; nadzór nad działaniami windykacyjnymi; tworzenie analiz, zestawień, pism prowadzenie procesów rekrutacyjnych oraz...
  • Office and Executive Assistant

    TECHSTACK sp. z o.o.   Wrocław    praca hybrydowa / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent / praktykant/stażysta  kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 dni
    Your team: In Wrocław, you will join a supportive and collaborative team, working closely with the C-Level, Office Management, and other administrative staff. Our team operates in a dynamic, fast-paced environment, aiming to make daily operations as seamless as possible for everyone. You will be...
  • Asystentka Zarządu

    Supernova Sp. K.   Gdańsk    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Opis stanowiska Tele-informatyczna obsługa biura Przygotowywanie faktur papierowych i elektronicznych według wskazanego schematu; Odbieranie korespondencji mailowej i listowej; Zakres obowiązków Operacyjne wsparcie pracy Zarządu; Wykonywanie prac administracyjnych zlecanych przez Zarząd;...
  • Specjalista obsługi Biura Zarządu / Asystent Biura Zarządu

    PRU MEGA-REM Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Twój zakres obowiązków: Wsparcie Prezesa Zarządu: Zapewnienie kompleksowego wsparcia administracyjnego i organizacyjnego dla Prezesa Zarządu w codziennej pracy; Zarządzanie Kalendarzem i Organizacja Spotkań: Planowanie i koordynacja spotkań, konferencji, podróży służbowych oraz innych...
  • Office Manager

    LeverX   Warszawa    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid) / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Responsibilities: Office maintenance, developing and executing routines to create a highclass and productive office environment; Front office activities: telephone calls handling; Manage inventory of office supplies; Inducting new employees to their workstations; Controlling correspondence; Handson...
Zobacz więcej ofert pracy

Office Manager

Dijo Baking Sp. z o.o.
Wrocław
31,00 - 34,00 zł brutto/godz.
starszy specjalista (senior) / menedżer
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
28 dni temu

Zespół Dijo tworzą świetnie wykwalifikowani fachowcy, którzy na co dzień dbają o najwyższą jakość naszych produktów na każdym etapie ich przygotowania. Jesteśmy zakładem produkującym tortille, słone i słodkie przekąski, które z sukcesem eksportujemy do ponad kilkunastu krajów. W związku z rozbudową kolejnych, nowoczesnych linii produkcyjnych poszukujemy do naszego zespołu wykwalifikowanych pracowników.

Office Manager
Miejsce pracy: Wrocław
Twój zakres obowiązków:
  • Koordynacja i organizacja kalendarza spotkań Zarządu.
  • Bezpośrednie wsparcie i współpraca z Prezesem Zarządu.
  • Organizowanie podróży służbowych w kraju i poza granicami (rezerwacja lotów, hoteli, restauracji wynajem samochodów etc.)
  • Organizację imprez firmowych i zewnętrznych: planowanie, Koordynowanie i realizacja imprez firmowych oraz opieka nad gośćmi odwiedzającymi firmę.
  • Nadzór nad obiegiem dokumentów firmowych: zarządzeń, procedur, umów etc.
  • Sporządzanie prezentacji, raportów i zestawień na potrzeby wewn.
  • Pomoc w administracji, zbieranie i porządkowanie dokumentacji, skanowanie dokumentów i wprowadzanie danych do systemów wewnętrznych.
  • Składanie zamówień na materiały biurowe, gadżety reklamowe itp.
  • Prowadzenie korespondencji przychodzącej i wychodzącej.
  • Wspieranie innych działów w firmie.
  • Zarządzanie przestrzenią biurową.
Nasze wymagania:
  • Wykształcenie wyższe z zakresu Administracji, ZZL lub pokrewne,
  • Doświadczenie w pracy na stanowisku Office Managera lub w podobnej roli (minimum 3 lata),
  • Biegła znajomość języka angielskiego - warunek konieczny,
  • Znajomość pakietu Microsoft Office oraz narzędzi do zarządzania biurem,
  • Dyspozycyjność,
  • Doskonała organizacja pracy i umiejętność zarządzania czasem,
  • Wysoki poziom umiejętności komunikacyjnych i interpersonalnych,
  • Optymistyczne nastawienie do zadań i ludzi,
  • Dyskrecja i lojalność,
  • Umiejętność wyznaczania priorytetów oraz szybkie reagowanie na zmiany,
  • Zdolność do pracy w dynamicznym środowisku.
To oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie,
  • Niezbędne narzędzia do pracy (laptop telefon),
  • Nieograniczony dostęp do wewnętrznej platformy e-learningowej DOLINEO,
  • Udział w wewnętrznych inicjatywach pracowniczych: wyjścia integracyjne, Spotkania firmowe, wspólne dzielenie pasji i zainteresowań,
  • Wsparcie działu HR,
  • Prywatną opiekę medyczną LUXMED , karta multisport.
Zgodnie z art.13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 26 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia Dyrektywy 95/46/WE (Ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) informuje się, że:

Administratorem Danych Osobowych jest Dijo Baking Sp. z o.o. z siedzibą w Zabrodziu, Zabrodzie 28, 52-351 Wrocław, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia - Fabrycznej we Wrocławiu IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000650758.

Podanie danych osobowych w celu realizacji procesu rekrutacji jest dobrowolne, lecz niezbędne w celu realizacji procesu rekrutacji.

Podanie Danych osobowych w celu realizacji przyszłych procesów rekrutacji jest dobrowolne.

Posiada Pan/Pani prawo dostępu do treści podanych danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych.

Posiada Pani/Pan prawo cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem (za pomocą wiadomości wysłanej na adres e-mail: ado@dijo.com.pl).

Posiada Pani/Pan prawo do wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania danych (za pomocą wiadomości wysłanej na adres e-mail: ado@dijo.com.pl).

Przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do PUODO, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie podanych danych osobowych narusza przepisy Ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych.
 

Poznaj

Dijo Baking Sp. z o.o.

FIRMA DIJO to lider w produkcji tortilli (wrapów) w Europie Centralnej i Wschodniej, lider polskiego rynku sosów do lodów oraz znaczący producent dekoracji cukierniczych, owoców w żelu i słonych przekąsek. Jesteśmy zdobywcą prestiżowej nagrody Diamenty Forbesa 2015 dla najszybciej rozwijających się firm w Polsce. Jako uznana marka, ekspert branży B2B w Polsce, działamy według najwyższych światowych standardów.Nasz zespół tworzy ponad 500 świetnie wykwalifikowanych fachowców. Oni są największym kapitałem firmy, dzień po dniu dbają o najwyższą jakość produktów, na każdym etapie ich przygotowania. Za sukcesem DIJO stoi najnowocześniejszy park maszynowy i imponujące zaplecze technologiczne, w które nieustannie inwestujemy. 14 nowoczesnych linii produkcyjnych (m.in. do tortilli i słonych przekąsek) czyni z nas przedsiębiorstwo o dużych możliwościach wytwórczych. Obecnie produkujemy do 60 tys. ton wyrobów rocznie i wciąż się rozwijamy, by w przyszłości wytwarzać jeszcze więcej.

Podobne oferty

  • Asystent / Asystentka biura zarządu w biurze rachunkowym

    Starlit Accounting sp. z o.o.   Wrocław    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / kontrakt B2B  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Twój zakres obowiązków realizacja zadań administracyjnych dla Spółki (m.in. wystawianie faktur, nadzór nad środkami trwałymi, dokumentacją Spółki i ich archiwizacja, kontakt z urzędami, realizacja płatności, rozliczeń), koordynacja działań windykacyjnych, tworzenie analiz,...
  • Asystent / Asystentka zarządu

    Starlit Accounting sp. z o.o.   Wrocław    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / kontrakt B2B  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Twój zakres obowiązków wystawianie faktur, nadzór nad środkami trwałymi, dokumentacją Spółki i ich archiwizacja, kontakt z urzędami, realizacja płatności, rozliczeń; nadzór nad działaniami windykacyjnymi; tworzenie analiz, zestawień, pism prowadzenie procesów rekrutacyjnych oraz...
  • Office and Executive Assistant

    TECHSTACK sp. z o.o.   Wrocław    praca hybrydowa / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent / praktykant/stażysta  kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 dni
    Your team: In Wrocław, you will join a supportive and collaborative team, working closely with the C-Level, Office Management, and other administrative staff. Our team operates in a dynamic, fast-paced environment, aiming to make daily operations as seamless as possible for everyone. You will be...
  • Asystentka Zarządu

    Supernova Sp. K.   Gdańsk    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Opis stanowiska Tele-informatyczna obsługa biura Przygotowywanie faktur papierowych i elektronicznych według wskazanego schematu; Odbieranie korespondencji mailowej i listowej; Zakres obowiązków Operacyjne wsparcie pracy Zarządu; Wykonywanie prac administracyjnych zlecanych przez Zarząd;...
  • Specjalista obsługi Biura Zarządu / Asystent Biura Zarządu

    PRU MEGA-REM Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Twój zakres obowiązków: Wsparcie Prezesa Zarządu: Zapewnienie kompleksowego wsparcia administracyjnego i organizacyjnego dla Prezesa Zarządu w codziennej pracy; Zarządzanie Kalendarzem i Organizacja Spotkań: Planowanie i koordynacja spotkań, konferencji, podróży służbowych oraz innych...
  • Office Manager

    LeverX   Warszawa    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid) / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Responsibilities: Office maintenance, developing and executing routines to create a highclass and productive office environment; Front office activities: telephone calls handling; Manage inventory of office supplies; Inducting new employees to their workstations; Controlling correspondence; Handson...