Corten Medic jest dynamicznie rozwijającym się niepublicznym zakładem opieki zdrowotnej świadczącym kompleksowe usługi medyczne na najwyższym poziomie. W związku z rozwojem struktur organizacyjnych firma poszukuje pracownika na stanowisko:
Office Manager
Miejsce pracy: Warszawa
Zadania:
- Zapewnienie właściwego funkcjonowania zaplecza administracyjnego firmy i biura, w tym koordynowanie i prowadzenie działań związanych z zapewnieniem odpowiedniego zaopatrzenia
- Zarządzanie budżetem administracyjnym, monitoring i optymalizacja kosztów
- Negocjowanie umów z dostawcami i usługodawcami
- Zarządzanie procesami związanymi z awariami, nadzór nad ich usuwaniem;
- Tworzeniem budżetów, optymalizacją i monitorowaniem kosztów związanych z administrowaniem obiektów;
- Wsparcie przy przeprowadzaniu nowych inwestycji: projekt, współpraca z wynajmującym, niezbędne pozwolenia, wybór wykonawców oraz nadzór na realizacją, obiory wymaganych instytucje państwowe (ppoż, Sanepid).
- Obsługa bieżącej korespondencji oraz obiegu dokumentów wewnątrz i na zewnątrz organizacji.
Wymagania:
- Doświadczenie na podobnym stanowisku min. 2 lata
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- Doskonała znajomość MS Office
- Wysoki poziom elastyczności czynne prawo jazdy kat. B (warunek konieczny)
- Umiejętności planowania i realizacji zadań terminowo, podejmowania decyzji i rozwiązywania problemów, samodzielność
- Doskonała organizacja pracy własnej w warunkach wielozadaniowości
- Wysoki poziom kultury osobistej i biznesowej
- Łatwości w nawiązywaniu kontaktów interpersonalnych oraz nastawienia na współpracę z innymi
Oferujemy:
- Konkurencyjny system wynagradzania
- Stabilne warunki zatrudnienia
- Wspierające i przyjazne środowisko pracy
- Możliwości rozwoju zawodowego i udział w ciekawych projektach
- Nowoczesne i niezbędne narzędzia pracy