Frma paliwowa LUKOIL Polska zarządzająca na terenie Polski siecią 116 nowoczesnych stacji paliw poszukuje kandydatów do pracy na stanowisku
Office Manager
- Pełnienie funkcji sekretarza Komisji Przetargowej Lukoil Polska (przygotowanie ogłoszeń o przetargach, rejestracja uczestników, przygotowywanie dokumentacji przetargowej, archiwizacja dokumentacji, organizacja posiedzeń komisji przetargowej, przygotowywanie planu przetargowego)
- Tłumaczenia pisemne dokumentów w firmie dla wszystkich działów; tłumaczenia ustne na spotkaniach;
- Przygotowywanie raportów i zestawień wg zaleceń przełożonych
- Przygotowywanie i archiwizacja pism do urzędów i do centrali firmy w Moskwie;
- Prowadzenie ewidencji umów oraz rejestru rozporządzeń i regulaminów wewnętrznych firmy.
- Zapewnienie efektywnego funkcjonowania biura w Warszawie poprzez nadzór nad zaopatrzeniem, pracą sekretariatu, kontrahentami obsługującymi biuro (firmy sprzątające, archiwum, kurierskie, tłumacze etc.)
- Odpowiedzialność za koszty związane z prowadzeniem biura
- Przygotowywanie oraz ewidencja protokołów zdawczo-odbiorczych (przekazanie sprzętu, pojazdów, aparatów tel., kart sim)
- Pełna organizacja imprez okolicznościowych w biurze oraz posiedzeń zarządu i innych
- Zamawianie i realizacja prezentów okolicznościowych dla pracowników lub kontrahentów,
- Koordynowanie zajęć językowych dla pracowników: organizacja grup; rozliczanie faktur; kontrola liczby jednostek lekcyjnych
- Współpraca z firmami telefonii komórkowej: realizacja warunków współpracy, zakup, wymiana, serwis aparatów telefonicznych i kart SIM, rozwiązywanie bieżących problemów i bieżąca kontrola kosztów
- Formalności paszportowe i wizowe; opieka na zagranicznymi gośćmi spółki, rozwiązywanie problemów związanych z ich pobytem w Polsce,
- Organizacja podróży służbowych, zmawianie hoteli, biletów lotniczych i kolejowych
- Wykształcenie wyższe
- BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ROSYJSKIEGO W MOWIE I W PIŚMIE; dobra znajomość języka angielskiego mile widziana
- minimum 3 lata doświadczenia na podobnym samodzielnym stanowisku
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
- Doskonała organizacja czasu i pracy i dyspozycyjność
- Umiejętności analityczne oraz skrupulatność
- Mile widziane doświadczenie w pracy w środowisku rosyjskojęzycznym
- Życzliwość w kontaktach z ludźmi