Ogłoszenie numer: 51370, z dnia 2008-10-14
JobFinder
Nasz Klient to firma działająca na rynku od 1991 roku, prowadząca kompleksowe doradztwo w zakresie doboru właściwej infrastruktury do zarządzania placówką handlową. Firma oferuje systemy wagowe, a także kasy i drukarki fiskalne, skanery i kolektory danych, etykiety elektroniczne, terminale POS. W związku z dynamicznym rozwojem firmy do swojego zespołu w Warszawie (Służewiec) poszukuje osoby na stanowisko:
OFFICE MANAGER
Miejsce pracy: Warszawa
Nr Ref.: WDPO8MEOF
Opis stanowiska
Samodzielne prowadzenie zadań zleconych, Koordynowanie pracy biura, Kontakty z Klientami, Współpraca z działem księgowym, Prowadzenie pełnego obiegu korespondencji, Koordynowanie pracy zespołu w zakresie przygotowywania grafików, miesięcznego zestawienia czasu pracy zespołu, Prowadzenie biura.Wymagania
Min. 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku, Bardzo dobra znajomość języka angielskiego, Bardzo dobra znajomość obsługi komputera (MS Office), Mile widziane wykształcenie wyższe, Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne, Dobrą organizację pracy i ogromne zaangażowanie, Skrupulatność i dokładność, Umiejętność pracy w stresie i pod presją czasu, Zorientowanie na sukces, Mile widziana znajomość zarządzania flotą.Oferujemy
Pracę w dynamicznym zespole, w bardzo prężnym środowisku, dającym wspaniałe możliwości rozwoju zawodowego, Atrakcyjne wynagrodzenie, zatrudnienie na pełen etat - umowa o pracę, Wsparcie, niezbędne szkolenia i narzędzia do realizacji wyznaczonych zadań, Pakiet medyczny.Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.