Jeśli chcesz odegrać znaczącą rolę w rozwoju Globalnego Łańcucha Dostaw dołącz do naszej grupy około 12000 specjalistów działających w międzynarodowym środowisku. Jesteśmy grupą z jasno określoną wizja istnienia przedsiębiorstwa, która daje możliwość rozwoju zawodowego. Wspólnie, dbamy o jakość na wszystkich poziomach zarządzania i wspólnie poszukujemy drogi do doskonałości.
Obecnie FM Polska poszukuje osób do pracy na stanowisko:
Office Manager
Miejsce pracy: mazowieckie/ Mszczonów
Nr Ref.: TRI/OF/05/2014
Podstawowe obowiązki stanowiska:
- organizacja podróży służbowych działu oraz gości firmy (dokonywanie rezerwacji hoteli, przelotów, transferów,..)
- prowadzenie korespondencji Dyrektora
- dbanie o prawidłowy przepływ dokumentów i informacji w firmie
- zaopatrywanie biura w materiały eksploatacyjne oraz artykuły promocyjno-marketingowe
- współpraca z dostawcami z branży organizacji podróży służbowych i usług cateringowych
- zapewnienie właściwego użytkowania sprzętu firmowego (samochody, telefony i faksy, sale konerencyjne, serwis kawowy, dystrybutory,...) oraz zapewnienie właściwego wyglądu pomieszczeń biurowych firmy
- bieżąca obsługa recepcji
- tłumaczenie dokumentów
- organizowanie imprez firmowych
- zapewnienie aktualizacji określonych stron intranetowych
- przygotowywanie raportów, zestawień
Wymagania:
- minimum 2-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku asystenckim
- wykształcenie min. średnie
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie(mile widziana znajomość języka francuskiego)
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
- prawo jazdy kat.B
- wysoko rozwinięte umiejętności planowania, organizacji pracy oraz ustalania priorytetów
- zaangażowanie oraz inicjatywa w działaniu
- umiejętność pracy pod presją czasu