Dasoft Sp. z o.o. – jesteśmy liderem wdrażania nowoczesnych technologii informatycznych. Jednym z naszych głównych produktów są systemy kolejkowe oraz usługa ogólnopolskiego serwisu IT. W związku z ciągłym rozwojem obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:
Office Manager
Miejsce pracy: Warszawa
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny/a za:
- Wsparcie Zarządu w prowadzeniu i nadzorowaniu kluczowych projektów
- Obsługę administracyjną sekretariatu firmy
- Przygotowanie prezentacji biznesowych, a także współpracę przy tworzeniu zestawień kosztowych, rozliczeń, raportów, notatek (w języku polskim i angielskim)
- Zapewnianie skutecznej komunikacji wewnątrz Firmy
- Nadzór nad terminowym przepływem informacji, korespondencji i dokumentów, przy zachowaniu bezpieczeństwa i poufności informacji, w tym dbanie o prawidłowy obieg dokumentów między Działami Firmy oraz między Spółką a Klientami
- Opracowywanie materiałów, dokumentów, tłumaczeń, kalkulacji w xls
- Archiwizację umów i dokumentacji
- Organizowanie i obsługę spotkań oraz aktywną współpracę z kluczowymi partnerami biznesowymi;
- Pomoc w organizacji podróży służbowych
- udział w spotkaniach operacyjnych, koordynowanie realizacji zadań wyznaczonych pracownikom firmy przez Dyrekcję
Oczekujemy od Ciebie:
- biegłej znajomości pakietu Office – w tym zaawansowana znajomość programu Power Point (sprawność i kreatywność w tworzeniu prezentacji biznesowych) , MS Word i Excel
- stanowczości i umiejętności bezkompromisowego egzekwowania od współpracowników realizacji powierzonych zadań
- doświadczenia na podobnym stanowisku
- dobrych umiejętności organizacyjnych i komunikacyjnych
- orientacji na potrzeby współpracowników i klientów
- sumienności, dokładności i terminowości
- bardzo dobrej znajomości j. angielskiego
W zamian oferujemy:
- pracę w młodym kreatywnym zespole
- umowę o pracę
- opiekę medyczną