Ogłoszenie numer: 3914619, z dnia 2020-11-27
Kim jesteśmy?
Mas Trading dostarcza, integruje i instaluje linie pakujące: począwszy od dozowania produktu (napełnianie butelek, worków, saszetek), poprzez transport, paletyzację, aż po foliowanie palet. Nasze maszyny pracują od wielu lat w zakładach setek producentów żywności, napojów, materiałów budowlanych, produktów chemicznych.
Nasz zespół to w przeważającej większości młodzi ludzie.
Kogo poszukujemy?
Obecnie poszukujemy energicznej, pracowitej i sumiennej osoby na stanowisko:
Office Manager
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
Czym będziesz się zajmować?
- dbanie o zaopatrzenie biura w mat. eksploatacyjne, składanie zamówień
- kontakty z dostawcami i kontrahentami
- organizacja i obsługa spotkań, konferencji, delegacji i targów
- przygotowanie miejsc pracy dla nowych pracowników
- optymalizacja kosztów funkcjonowania biura
- kontrolowanie kosztów, faktur, proste analizy finansowe
- wsparcie biura w przygotowywaniu ofert handlowych
- wsparcie w tworzeniu strategii marketingowej firmy, w tym grafik, strategii wizualnej
- współpraca ze wszystkimi działami w zakresie informowania, zbierania danych i raportów
- tłumaczenie ofert handlowych, dokumentacji itp. (z jęz. angielskiego lub na jęz. angielski)
- opieka nad firmową stroną internetową
- inne bieżące prace biurowe, w tym obsługa korespondencji.
Wymagania
Czego bezwzględnie wymagamy?
- biegłej znajomości języka angielskiego
- biegłej obsługi pakietu MS Office: Excel, Word, Powerpoint, Outlook
- perfekcyjnej znajomości języka polskiego
- zaangażowania, odpowiedzialności, rzetelności
- wysokiej kultury osobistej
- chęci długofalowej współpracy
- prawa jazdy
Co cenimy najbardziej na tym stanowisku?
- kreatywność – zawsze jesteśmy otwarci na nowe pomysły
- umiejętność prowadzenia działań marketingowych
- gotowość do rozwiązywania codziennych zagadnień. Radzenie sobie z nowymi wyzwaniami
- chęć regularnego prowadzenia strony internetowej firmy
- chęć załatwiania spraw poza biurem
- odwagę w działaniach
- chęć rozwoju i ciekawość świata.
Oferujemy
Co proponujemy?
- pewne i stałe zatrudnienie z umową o pracę. Nasza branża nie odczuwa skutków pandemii
- wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności, rosnące wraz z nabywaniem nowych umiejętności. Opowiedz, co potrafisz, a wspólnie ustalimy warunki wynagrodzenia
- kartę multisport. W czasach, gdy będzie jeszcze przydatna
- miłą atmosferę butikowej firmy z młodym energicznym zespołem
- możliwość awansu na stanowiska związane ze statutową działalnością firmy
- samodzielność i decyzyjność w sprawach związanych z danym stanowiskiem pracy
- możliwość zdobywania dużego doświadczenia w ramach współpracy przy projektach inżynierskich
- możliwość nauki programów projektowych AutoCad
- niestety jeszcze nie posiadamy owocowych czwartków. Chyba, że zorganizujesz! Lubimy zdrowe odżywianie.
Gdzie działamy?
- nasze biuro znajduje się na granicy Bemowa i Blizne Łaszczyńskiego przy ulicy Serwisowej 3/6. Budynek The Edge 1
- 10 minut od przystanku autobusowego
- bezpośrednio przy obwodnicy Warszawy (S8)