Accenture jest globalną firmą świadczącą usługi z zakresu konsultingu, nowoczesnych technologii i outsourcingu. Ponad 275 tys. pracowników Accenture świadczy usługi swoim klientom z ponad 120 krajów świata. Łącząc niezrównane doświadczenie, doskonałą znajomość wszystkich branż i funkcji biznesowych oraz rozległą wiedzę z badań nad najlepszymi firmami na całym świecie, Accenture współpracuje ze swoimi klientami, aby pomóc im stać się wysokoefektywnym przedsiębiorstwem. W roku finansowym zamkniętym 31 sierpnia 2013 roku, Accenture osiągnęło przychody netto sięgające 28.6 miliarda dolarów. Strona internetowa firmy to www.accenture.com.
Zespół zarządzania i obsługi administracyjnej (Enterprise) w firmie Accenture to specjaliści dysponujący wiedzą i szerokimi, praktycznymi umiejętnościami. Enterprise to m.in. dział personalny, dział marketingu i PR, dział finansów, dział kontroli jakości, dział prawny, IT oraz dział wsparcia administracyjnego.
W Accenture wiemy, jak ważna jest doskonale funkcjonująca organizacja. Dzięki pracy wysokiej klasy specjalistów z Enterprise, jesteśmy w stanie stawiać czoła nowym wyzwaniom oraz osiągać lepsze wyniki - zarówno dla siebie, jak i dla naszych klientów. Pracownicy Enterprise odgrywają kluczową rolę w naszych programach strategicznych i operacyjnych jako liderzy zmian w sposobie funkcjonowania Accenture.
Koordynator biura będzie odpowiedzialny za efektywne funkcjonowanie biura Accenture w zgodzie z wewnętrznymi i zewnętrznymi przepisami oraz procedurami; zarządzanie umowami i relacjami z zewnętrznymi dostawcami usług oraz będzie zarządzał pracą podległego zespołu.
Office Manager
Miejsce pracy: Warszawa
Charakterystyka pracy:
- Kluczowa odpowiedzialność za prawidłowe funkcjonowanie biura (ok. 7000 m2) w odniesieniu do przyjętych procedur
- Koordynacja wszystkich procesów biurowych ze szczególnym naciskiem na podnoszenie ich efektywności i jakość
- Zarządzanie kontraktami z dostawcami (zawieranie i kontrola umów, negocjacje cenowe, ocena wykonania zadań)
- Zarządzanie podległym zespołem (5-7 osób)
- Zarządzanie projektami m.in: podnoszenie jakości procesów administracyjnych w oparciu o metodologię Lean Six Sigma i metodologie zarządzania projektami Prince 2
- Zarządzanie całościowym budżetem biura, operacyjnym i inwestycyjnym, raportowanie i planowanie
- Przygotowywanie raportów operacyjnych z wewnętrznego help desku, użytkowania przestrzeni oraz analiz audytów wewnętrznych
- Przeprowadzenie procesu aranżacji nowych powierzchni biurowych, wraz ze współpracą z architektami i zarządcą budynku
Kwalifikacje:
- Wykształcenie wyższe
- Min. 6 lat doświadczenia w administracji biurowej w tym min. 4 lata w samodzielnym zarządzaniu rozbudowanym i dynamicznym środowiskiem biurowym
- Dobra znajomość wymagań prawnych dotyczących warunków pracy
- Biegła znajomość języka angielskiego (warunek konieczny)
- Mile widziana wiedza z zakresu ISO 27001, Lean Six Sigma
- Umiejętności analityczne, zarządzania budżetem i analizy krytycznej danych operacyjnych
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne w zakresie obsługi klienta
- Praktyczna wiedza z zakresu zarządzania projektami i negocjacji
- Rozwinięte zdolności interpersonalne, umiejętność rozwiązywania konfliktów oraz zarządzania ludźmi
- Umiejętność pracy z klientem wewnętrznym
- Wysoki poziom odpowiedzialności i samodzielności
- Przestrzeganie zasad etyki pracy
- Odporność na stres i umiejętność prowadzenia kilku spraw jednocześnie
- Gotowość do odbywania podróży służbowych
Oferujemy:
- Umowę o pracę wraz z atrakcyjnym pakietem benefitów
- Ciekawą pracę w profesjonalnym i międzynarodowym środowisku
- Doskonałą atmosferę pracy
- Możliwość podwyższania kwalifikacji i szkolenia