Znajdź nową pracę
Rekrutujemy online!
Rekrutujemy online!
Sunday Polska to ogólnopolska firma, którą tworzą specjaliści od lat związani z branżą OZE. Zajmujemy się wykonywaniem instalacji fotowoltaicznych dla klientów indywidualnych i biznesowych od A do Z - wspieramy przy pozyskiwaniu preferencyjnego finansowania, montujemy i uruchomiamy instalacje, a także zapewniamy serwis i opiekę posprzedażową.
Gwarantujemy najwyższy poziom wykonania i jakości każdej inwestycji. Posiadamy profesjonalne ekipy montażowe na terenie całego kraju i współpracujemy wyłącznie z certyfikowanymi instalatorami. Pozyskaliśmy już 3 tysiące klientów, a nasze instalacje przekraczają moc 10 MW.
Office Manager
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
- Zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą
- Współpraca z dostawcami i firmami zewnętrznymi, wybór i negocjacje warunków współpracy
- Zamawianie artykułów biurowych, dbanie o zaopatrzenie biura
- Wprowadzanie innowacyjnych rozwiązań, ułatwiających codzienne funkcjonowanie biura
- Wsparcie administracyjne dla pracowników
- Organizacja wewnętrznych eventów
- Zarządzanie budżetem administracyjnym, monitoring i optymalizacja kosztów
WYMAGANIA:
- Minimum roczne doświadczenia na podobnym stanowisku
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego
- Dobra znajomość obsługi programów pakietu MS Office, w szczególności Excel, Power Point
- Wysokie umiejętności interpersonalne
- Zdolności organizacyjne, samodzielność i dokładność w działaniu
OFERUJEMY:
- Umowa o pracę
- Benefity: dofinansowanie do Karty Multisport i prywatna opieka medyczna
- Dogodna lokalizacja blisko Metro Wilanowska
- Możliwość rozwoju zawodowego
- Dużą samodzielność w działaniu
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
- Zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą
- Współpraca z dostawcami i firmami zewnętrznymi, wybór i negocjacje warunków współpracy
- Zamawianie artykułów biurowych, dbanie o zaopatrzenie biura
- Wprowadzanie innowacyjnych rozwiązań, ułatwiających codzienne funkcjonowanie biura
- Wsparcie administracyjne dla pracowników
- Organizacja wewnętrznych eventów
- Zarządzanie budżetem administracyjnym, monitoring i optymalizacja kosztów
WYMAGANIA:
- Minimum roczne doświadczenia na podobnym stanowisku
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego
- Dobra znajomość obsługi programów pakietu MS Office, w szczególności Excel, Power Point
- Wysokie umiejętności interpersonalne
- Zdolności organizacyjne, samodzielność i dokładność w działaniu
OFERUJEMY:
- Umowa o pracę
- Benefity: dofinansowanie do Karty Multisport i prywatna opieka medyczna
- Dogodna lokalizacja blisko Metro Wilanowska
- Możliwość rozwoju zawodowego
- Dużą samodzielność w działaniu