Corten Medic jest dynamicznie rozwijającym się niepublicznym zakładem opieki zdrowotnej świadczącym kompleksowe usługi medyczne na najwyższym poziomie. W związku z rozwojem struktur organizacyjnych firma poszukuje pracownika na stanowisko:
Office Manager
Miejsce pracy: Warszawa
Zadania:
- Zarządzenie podległym zespołem
- Zapewnienie właściwego funkcjonowania zaplecza administracyjnego firmy i biura, w tym koordynowanie i prowadzenie działań związanych z zapewnieniem odpowiedniego zaopatrzenia
- Zarządzanie budżetem administracyjnym, monitoring i optymalizacja kosztów
- Zarządzanie umowami dotyczącymi administrowania obiektami;
- Zarządzanie procesami związanymi z awariami, nadzór nad ich usuwaniem;
- Wspieraniem kadry zarządzającej w zapewnianiu zgodności firmy z zasadami, procedurami i regulacjami prawnymi;
- Tworzeniem budżetów, optymalizacją i monitorowaniem kosztów związanych z administrowaniem obiektów;
- Przeprowadzanie nowych inwestycji: projekt, współpraca z wynajmującym, niezbędne pozwolenia, wybór wykonawców oraz nadzór na realizacją, obiory wymaganych instytucje państwowe (ppoż, Sanepid).
- Nadzór nad flotą pojazdów (umawianie przeglądów, ubezpieczenia), serwisem sprzętów medycznych w placówkach medycznych
- Opracowywaniem, przeglądaniem i ulepszaniem systemów administracyjnych, zasad i procedur;
- W razie potrzeby uczestnictwo w spotkaniach (sporządzanie notatek i podsumowań z przebiegu spotkań i ustaleń, jakie zapadły);
- Obsługa bieżącej korespondencji oraz obiegu dokumentów wewnątrz i na zewnątrz organizacji;
Wymagania:
- Wykształcenia wyższe
- Min. 2 lata doświadczenie na podobnym stanowisku
- Doświadczenia w optymalizowaniu procesów i tworzeniu procedur
- Wysoki poziom elastyczności czynne prawo jazdy kat. B ( warunek konieczny)
- Bardzo dobra znajomość programu Excel
- Umiejętności planowania i realizacji zadań terminowo, podejmowania decyzji i rozwiązywania problemów, samodzielność
- Umiejętność koordynowania i motywowania zespołu
- Doskonała organizacja pracy własnej w warunkach wielozadaniowości
- Mile widziana znajomość branży medycznej
- Wysoki poziom kultury osobistej i biznesowej
- Łatwości w nawiązywaniu kontaktów interpersonalnych oraz nastawienia na współpracę z innymi
Oferujemy:
- Konkurencyjny system wynagradzania i motywowania
- Stabilne warunki zatrudnienia
- Wspierające i przyjazne środowisko pracy
- Możliwości rozwoju zawodowego i udział w ciekawych projektach
- Nowoczesne i niezbędne narzędzia pracy