Grupa ELOKON jest pracodawcą, który oferuje zarówno młodszym,
jak i doświadczonym osobom możliwość jak najlepszego wykorzystania
swoich umiejętności i kwalifikacji.
W samym sercu Przemysłu 4.0, ELOKON opracowuje rozwiązania bezpieczeństwa dla przemysłu i jest po to, aby pomóc Ci w osiągnięciu Twojego potencjału: czy chcesz rozpocząć karierę zawodową, połączyć praktyczne szkolenie zawodowe z nauką, czy rozwijać się zawodowo. Elastyczne warunki pracy i przyjazne dla rodziny inicjatywy uzupełniają pakiet dla pracowników ELOKON.
jak i doświadczonym osobom możliwość jak najlepszego wykorzystania
swoich umiejętności i kwalifikacji.
W samym sercu Przemysłu 4.0, ELOKON opracowuje rozwiązania bezpieczeństwa dla przemysłu i jest po to, aby pomóc Ci w osiągnięciu Twojego potencjału: czy chcesz rozpocząć karierę zawodową, połączyć praktyczne szkolenie zawodowe z nauką, czy rozwijać się zawodowo. Elastyczne warunki pracy i przyjazne dla rodziny inicjatywy uzupełniają pakiet dla pracowników ELOKON.
Firma ELOKON Polska specjalizuje się w nowoczesnych technikach bezpieczeństwa maszyn i procesów przemysłowych oraz zaawansowanych technologicznie produktach dla przemysłu, działając na terenie Polski od 1992 roku. Razem z firmą ELOKON Logistics, która opracowuje, sprzedaje i instaluje produkty dla sektora intralogistyki, jest członkiem międzynarodowej grupy ELOKON. Wzajemne powiązanie firm w grupie pozwala na łączenie pozytywnego doświadczenia podczas realizacji projektów nie tylko w Europie, ale również i w innych rejonach świata.
Obecnie firma ELOKON Polska poszukuje osoby na stanowisko:
Office Manager
Miejsce pracy: Warszawa
Będziesz odpowiedzialny/a za:
- planowanie i realizację zaopatrzenia administracyjno-biurowego (optymalizowanie źródeł dostaw, negocjowanie warunków współpracy)
- utrzymanie biura i wyposażenia w należytym stanie (współpraca z firmami serwisowymi, dostawcami wyposażenia biur itp.
- wsparcie administracyjne w bieżącej działalności Spółki (m.in. prowadzenie sekretariatu, organizowanie spotkań)
- organizację pracy recepcji oraz przyjmowanie gości firmy
- obsługę spotkań Zarządu
- obsługę kancelaryjną korespondencji, nadzór nad obiegiem dokumentów oraz koordynowanie prawidłowego przepływu informacji
- dbanie o pozytywny wizerunek firmy i wygląd biura
Czego oczekujemy?
- wiedzy i doświadczenia w zakresie organizacji i funkcjonowania firmy, w tym prowadzenia dokumentacji
- dobrej znajomości obsługi pakietu MS Office oraz urządzeń biurowych
- umiejętności nawiązywania swobodnego i profesjonalnego kontaktu z ludźmi
- prawo jazdy kat. B i praktycznej umiejętność jazdy samochodem
- dobrej organizacji pracy oraz efektywnego działania pod presją czasu
- energicznego usposobienia, otwartości umysł i chęci zdobycia doświadczenia
- inicjatywy i umiejętności samodzielnego realizowania zadań
- znajomości języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację
- wysokiej kultury osobistej
Co damy w zamian?
- ciekawą pracę dającą możliwości rozwoju zawodowego
- możliwość pracy w międzynarodowym środowisku
- szkolenia
- stabilne warunki zatrudnienia
- multiSport
- dobrą atmosferę w pracy