Dla polskiej firmy działającej w branży energetycznej (OZE) do pracy na stałe pilnie poszukujemy samodzielnych i dobrze zorganizowanych kandydatów na stanowisko:
Office Manager
Miejsce pracy: Poznań
Nr ref.: KH11/19PP
Kluczowe zadania to:
- bieżąca organizacja i koordynacja pracy administracyjnej w biurze (obieg dokumentów, przepływ informacji pomiędzy spółkami, kontrahentami i klientami, organizacja spotkań)
- sporządzanie projektów dokumentów, raportów oraz wniosków na potrzeby Zarządu
- przygotowywanie ofert oraz dokumentacji do przetargów publicznych, nadzór nad ich terminowym obiegiem i postępowaniem przetargowym
- bieżąca współpraca z dostawcami zewnętrznymi (banki, biuro rachunkowe, kancelaria prawna, materiały biurowe, usługi techniczne, ochrona etc.)
- raportowanie stanu rozliczeń poszczególnych projektów realizowanych przez firmę
- organizacja spotkań firmowych, konferencji oraz szkoleń
- reprezentowanie firmy w kontaktach z kontrahentami i klientami
- wstępne prace związane z księgowością (analiza, opisywanie i ewidencja faktur, przekazywanie do księgowości)
- organizacja stanowisk pracy dla nowych pracowników firmy (procedury, narzędzia pracy etc.)
- wsparcie Zarządu w bieżących zadaniach wynikających z działalności firmy
Oczekiwania wobec Kandydatów:
- min. 3-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
- wykształcenie wyższe (np. licencjat)
- mile widziana znajomość zagadnień ochrony środowiska i energetyki
- mile widziana umiejętność planowania budżetów i zarządzania projektami
- umiejętność organizacji pracy własnej oraz koordynacji pracy zespołowej
- duże zdolności organizacyjne i koordynacyjne
- znajomość obsługi komputera w zakresie MS Office
- mile widziana komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
- wysoki poziom kultury osobistej
- pogodne usposobienie, niekonfliktowa natura
- energia, inicjatywa w działaniu, odpowiedzialność za powierzone zadania
- systematyczność, dokładność i skrupulatność
- wysoki stopień samodzielności w pracy
- prawo jazdy kat. B (czynne)
Nasz Klient oferuje:
- stałą, stabilną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej w swojej branży
- godziny pracy: 8:00 - 16:00
- odpowiednie do stanowiska warunki zatrudnienia (pełen etat, umowa o pracę lub umowa B2B w zależności od preferencji pracownika)
- możliwość podnoszenia kwalifikacji oraz dalszego rozwoju wraz z rozwojem spółki
- dużą autonomię i samodzielność działania w ramach stanowiska
Jeśli lubisz pracę biurową, jesteś dobrym organizatorem i koordynatorem z tzw. "smykałką biurową", samodzielność i autonomia to Twoje drugie imię, prześlij swoje CV już dziś - praca od zaraz!
Prosimy o dopisanie numeru referencyjnego KH11/19PP w tytule e-maila.