Grafton Recruitment, firma założona w 1982 roku w Irlandii, to wiodąca agencja rekrutacyjna z ponad 30 letnim doświadczeniem. Grafton Recruitment jest jedną z największych niezależnych firm rekrutacyjnych w Europie, wyspecjalizowaną w rekrutacji profesjonalistów średniego i wyższego szczebla we wszystkich sektorach. Gwarancją wysokiej jakości naszych usług jest posiadany certyfikat ISO 9001.
Agencja zatrudnienia (nr licencji 812)
Agencja zatrudnienia (nr licencji 812)
Office Manager
Job location: Warsaw
Nr ref.: 1-12-41206/PC
For our Client new technology company in connection with development currently we are looking for:
Office Manager
Responsibilities:
Office Manager
Responsibilities:
- Direct email and phone communication with customers, local and international partners
- Orders-in and orders-out processing
- Logistics and stock evidence
- Invoice-in and invoice-out processing
- Bank agenda – bank statements, bank order payments
- Cash – payments and receipts processing
- Management and sales department full support
- Managing all office related tasks
- Documentation preparation for accounting purposes
- Conference and trainings organisation
Requirements:
- 3 years experience on similiar position
- Fluent English
- Very good computer skills
- Proactive helpful attitiude
- Univeristy degree
Benefits:
- Professional working environment
- Challenging tasks
- Taking part by opening new office
- Great working atmosphere
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku
pod ogłoszeniem: "APLIKUJ TERAZ".