Yellow Dots jest butikową agencją doradztwa personalnego z siedzibą w Łodzi.
Krajowy Rejestr Agencji Zatrudnienia (KRAZ) nr 18149.
Obecnie dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy, z siedzibą główną we Włoszech, poszukujemy kandydata/tkę do pracy w polskim oddziale w Łodzi, na następującym stanowisku:
Office Manager ze znajomością języka włoskiego
Miejsce pracy: Łódź ul. Rokicińska
Głównym celem osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie realizacja zadań związanych z właściwym funkcjonowaniem biura firmy:
Twoje główne zadania:
- zapewnienie prawidłowego funkcjonowania biura (realizacja bieżących zadań administracyjno-biurowych),
- koordynacja obiegu dokumentów pomiędzy polskim oddziałem a włoską centralą,
- tłumaczenie dokumentów (PL | IT),
- ścisła współpraca z biurem rachunkowym, kancelarią prawną i agencją doradztwa personalnego,
- organizacja i rozliczanie wyjazdów służbowych krajowych i zagranicznych,
- rezerwacja hoteli,
- obsługa telefoniczna biura,
- zarządzanie flotą samochodową,
- wsparcie w koordynowaniu grafiku pracy Serwisantów,
- tworzenie raportów i zestawień.
Kompetencje potrzebne, aby dobrze wykonywać pracę:
- bardzo dobra znajomość języka włoskiego, zarówno w formie pisemnej i ustnej,
- wysokie umiejętności komunikacyjne i interpersonalne,
- bardzo dobre umiejętności organizacyjne,
- samodzielność w działaniu,
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office,
- dobra organizacja pracy własnej, systematyczność w działaniu,
- dyspozycyjność i zaangażowanie,
- wielozadaniowość.
Oferta dla Ciebie:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (chyba, że inna forma współpracy jest dla Ciebie atrakcyjniejszą),
- wynagrodzenie od 7 000 zł - 8 300 zł brutto miesięcznie,
- możliwość pracy samodzielnej, mocno zadaniowej,
- kameralny, sympatyczny i wspierający się zespół,
- praca w dynamicznie rozwijającej się firmie międzynarodowej, polska centralna, siedziba główna znajduje się we Włoszech.