CloudBest to firma zarządzająca międzynarodowymi projektami z zakresu wielu branż, w tym FinTech. Nasze wyspecjalizowane zespoły zapewniają swoim klientom wsparcie w takich obszarach jak tworzenie oprogramowania, publikowanie treści, obsługa klienta, marketing, motoryzacja i rozwój biznesu.
Dołącz do naszego zespołu i rozwijaj się w międzynarodowych strukturach jako:
Office Manager
[online recruitment]
[online recruitment]
Warszawa
Jeśli jesteś osobą która,
- Jest znużona monotonią i powtarzalnością w obecnym życiu i chciałaby coś zmienić;
- Jest proaktywna, szuka niesztampowych rozwiązań i lubi tworzyć nowe rzeczy;
- Lubi młode, nowoczesne środowisko pracy o kulturze start-upowej;
- Jest nastawiona na pracę zespołową i lubi pracę w dynamicznie zmieniającym się środowisku.
a Twój profil zawodowy jest bliski poniższym umiejętnościom:
- Płynna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie, preferowany poziom C1;
- Min. 3- letnie doświadczenie na podobnym stanowisku;
- Dobra znajomość pakietu MS Office;
- Wybitne zdolności organizacyjne;
- Umiejętność skutecznego działania pod presją czasu;
- Zdolności komunikacyjne i nastawienie na sukces.
to właśnie Ciebie szukamy!
Dołącz do naszego zespołu i daj sobie szansę na:
- Rozwój osobisty i zdobycie doświadczenia w prężnie rozwijającej się firmie w międzynarodowym środowisku;
- Pracę z zespołem entuzjastów, który z sukcesem tworzy firmę w najszybciej rozwijającej się branży blockchain;
- Świetną atmosferę oraz atrakcyjne warunki zatrudnienia przy startupowej kulturze organizacyjnej;
- Pracę w nowoczesnym, atrakcyjnym biurowcu przy ul. Wioślarskiej 8;
- Prywatną opiekę medyczną oraz dofinansowanie do karty multisport;
- Wyjazdy integracyjne oraz imprezy firmowe;
- Celebrowanie Twoich urodzin;
- Świeżo wyciskany sok 100%;
- Masaże w miejscu pracy;
- Naukę języka w miejscu pracy;
- Elastyczne godziny pracy.
Wyzwania dla Ciebie:
- Kontrola nad sprawnym funkcjonowaniem biura;
- Koordynacja procesów związanych z miejscami parkingowymi oraz benefitami firmy;
- Kontrola nad procesami zakupowymi administracji;
- Analiza faktur dotyczących benefitów pracowniczych oraz miejsc parkingowych;
- Kontrola nad obiegiem dokumentów w firmie;
- Prace asystenckie dla Zarządu;
- Kontrola nad pracą firmy sprzątającej;
- Ogólne wsparcie zespołu w czynnościach administracyjnych oraz wykonywanie innych poleceń zleconych przez przełożonego.