Naszym Klientem jest międzynarodowa firma funkcjonująca na polskim rynku od ponad 20 lat. Dzięki specjalistycznej wiedzy oraz zaawansowanym technologiom każdego dnia dostarcza ponad milionowi klientów nowoczesne rozwiązania energetyczne. Ze względu na dynamiczny rozwój firmy, aktualnie poszukujemy kandydata na stanowisko Office Managera/Asystentki Zarządu do branży energetycznej.
Office Manager/Asystentka Zarządu
Miejsce pracy: Warszawa (Białołęka, ul. Modlińska)
Nr Ref.: AZ/02/2017
Zakres obowiązków:
- Koordynacja działań administracyjno-organizacyjnych
- Zarządzanie kalendarzem Zarządu
- Organizacja wyjazdów służbowych i spotkań biznesowych
- Rozliczenia kosztów podróży służbowych i floty samochodowej
- Przygotowywanie prezentacji oraz dbałość o prawidłowy obieg dokumentów
- Wsparcie Zarządu w realizacji bieżących zadań
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku administracyjnym
- Biegła znajomość języka angielskiego – warunek konieczny
- Praktyczna znajomość pakietu MS Office (Powerpoint, Excel, Word)
- Czynne prawo jazdy kat. B
- Nastawienie na wielozadaniowość
- Komunikatywność, umiejętność nawiązywania relacji
- Dobra organizacja pracy własnej
- Zatrudnienie w stabilnej firmie z ugruntowaną pozycją na rynku
- Prywatna opieka medyczna
- Ubezpieczenie na życie
- Kupony Sodexo
- Praca w młodym, dynamicznym zespole profesjonalistów