Grafton Recruitment, firma założona w 1982 roku w Irlandii, to wiodąca agencja rekrutacyjna z ponad 30 letnim doświadczeniem. Grafton Recruitment jest jedną z największych niezależnych firm rekrutacyjnych w Europie, wyspecjalizowaną w rekrutacji profesjonalistów średniego i wyższego szczebla we wszystkich sektorach. Gwarancją wysokiej jakości naszych usług jest posiadany certyfikat ISO 9001.
Agencja zatrudnienia (nr licencji 20329)
Agencja zatrudnienia (nr licencji 20329)
Office Coordinator
Miejsce pracy: Kraków
Nr ref.: 6-1-58733
Dla naszego klienta poszukujemy kandydatów na stanowisko: Office Coordinator
Obowiązki:
- koordynacja pracy biura / opieka nad biurem zgodnie z planem zamówień
- dbanie o zaopatrzenie biura
- procesowanie i wprowadzanie faktur do systemu w oparciu o współpracę z zewnętrznymi vendorami
- koordynowanie dostaw / współpraca z klientami
- przyjmowanie i dystrybuowanie przychodzącej poczty
- wsparcie dla Dyrektora Zarządzającego w organizacji pracy (spotkania, konferencje, podróże służbowe, agenda, kalendarz)
- wsparcie w organizowaniu eventów biurowych
Wymagania:
- minimum rok doświadczenia na stanowisku Asystent/ka biura
- doświadczenie we współpracy z partnerami biznesowymi
- bardzo dobra organizacja pracy
- płynna znajomość języka angielskiego (poziom B2/C1)
- komunikatywność
- skrupulatność
- kreatywność
- proaktywność w działaniu
- samodzielność w pracy
Informacje dodatkowe:
- umowa o pracę tymczasową (kontrakt na okres 3 miesięcy)
- możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w międzynarodowym środowisku
- godziny pracy: 9:00-17:00
- biuro w centrum Krakowa
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku
pod ogłoszeniem: "APLIKUJ TERAZ".