Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. administracyjno-biurowych

    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
    specjalista mid / senior  pełny etat   7 000 - 12 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...
  • Board Assistant - Asystent / Asystentka Zarządu

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 96    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę
    2 dni
    Main duties and responsibilities: organising meetings and appointments, maintaining the calendar up-to-date; planning and arranging travels (transport, accommodation, itinerary etc) following on planned actions and monitoring deadlines of important tasks and events; preparing reports, presentations...
  • Asystentka Zarządu

    Supernova Sp. K.   Gdańsk    praca stacjonarna   dziś wygasa
    młodszy specjalista (junior) / asystent  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Opis stanowiska Tele-informatyczna obsługa biura Przygotowywanie faktur papierowych i elektronicznych według wskazanego schematu; Odbieranie korespondencji mailowej i listowej; Zakres obowiązków Operacyjne wsparcie pracy Zarządu; Wykonywanie prac administracyjnych zlecanych przez Zarząd;...
  • Asystent Dyrektora

    NES Fircroft   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zakres obowiązków: Codzienne wsparcie administracyjne dla Członka Zarządu Spółki, w tym zarządzanie jego kalendarzem spotkań, ustalanie priorytetów, rozliczanie wydatków oraz organizacja podróży służbowych. Organizacja i obsługa spotkań biznesowych, zebrań i wizyt gości....
Zobacz więcej ofert pracy

Office Assistant

Trapeze Poland Sp. z o.o.
Wrocław
praca stacjonarna
2659 dni temu

 

Trapeze Poland jest częścią międzynarodowej grupy Trapeze. Tworzymy i wdrażamy wiodący na rynku system automatycznej lokalizacji i kontroli pojazdów komunikacji miejskiej.


Nasze rozwiązania wspierają transport publiczny wielu miast w Europie, Ameryce Północnej, Afryce, Azji i w regionie Pacyfiku m.in. w metropoliach takich jak Londyn, Atlanta, Zurych, Hamburg, Toronto, Johannesburg i wiele innych.


Poszukujemy energicznej osoby gotowej wesprzeć naszą organizację w prowadzeniu biura firmy, na stanowisku:

 

Office Assistant
Miejsce pracy: Wrocław
Nr ref.: OA/17

(umowa na zastępstwo, ok. 13 miesięcy)


Do głównych obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało:
  • prowadzenie bieżących spraw biura,  w tym bliska współpraca z zarządcą budynku,
  • sporządzanie pism, przygotowywanie raportów, zestawień,
  • organizacja i obsługa spotkań biznesowych, oraz organizacja eventów firmowych,
  • nadzór nad prawidłowym obiegiem informacji i dokumentów, prowadzenie rejestru korespondencji przychodzącej i wychodzącej,
  • dekretowanie dokumentów, dbanie o terminowe rozliczenia z kontrahentami,
  • współpraca z księgowością,
  • organizacja wyjazdów służbowych,
  • zaopatrzenie biura w materiały biurowe, art.spożywcze w oparciu o przyznany budżet,
  • wsparcie działań Zarządu.
Od naszych kandydatów oczekujemy:
  • wykształcenia wyższego,
  • minimum dobrej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie (weryfikowane podczas rozmowy), znajomość niemieckiego będzie dodatkowym atutem,
  • dobrej znajomości pakietu Office,
  • dobrej znajomości obsługi urządzeń biurowych,
  • bardzo dobrej organizacji pracy własnej i biura,
  • wysokich zdolności interpersonalnych i komunikacyjnych,
  • sumienność, odpowiedzialność i zaangażowanie w powierzone obowiązki,
  • wysokiej kultury osobistej.
Naszym pracownikom oferujemy:
  • pracę w młodej i dynamicznej, a jednocześnie stabilnej firmie,
  • przyjazną kulturę organizacyjną firmy opartą na wzajemnym szacunku i zaufaniu,
  • stałe godziny pracy w oparciu o umowę o pracę,
  • najnowocześniejsze metody i narzędzia pracy.
  • prywatną opiekę medyczną.
 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. administracyjno-biurowych

    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
    specjalista mid / senior  pełny etat   7 000 - 12 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...
  • Board Assistant - Asystent / Asystentka Zarządu

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 96    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę
    2 dni
    Main duties and responsibilities: organising meetings and appointments, maintaining the calendar up-to-date; planning and arranging travels (transport, accommodation, itinerary etc) following on planned actions and monitoring deadlines of important tasks and events; preparing reports, presentations...
  • Asystentka Zarządu

    Supernova Sp. K.   Gdańsk    praca stacjonarna   dziś wygasa
    młodszy specjalista (junior) / asystent  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Opis stanowiska Tele-informatyczna obsługa biura Przygotowywanie faktur papierowych i elektronicznych według wskazanego schematu; Odbieranie korespondencji mailowej i listowej; Zakres obowiązków Operacyjne wsparcie pracy Zarządu; Wykonywanie prac administracyjnych zlecanych przez Zarząd;...
  • Asystent Dyrektora

    NES Fircroft   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zakres obowiązków: Codzienne wsparcie administracyjne dla Członka Zarządu Spółki, w tym zarządzanie jego kalendarzem spotkań, ustalanie priorytetów, rozliczanie wydatków oraz organizacja podróży służbowych. Organizacja i obsługa spotkań biznesowych, zebrań i wizyt gości....