Opis stanowiska: Osoba zatrudniona na ww. stanowisku będzie odpowiedzialna za obsługę administracyjną Wydziału. Zakres obowiązków: obsługa sekretariatu Wydziału oraz katedr Wydziału, obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, przygotowywanie uchwał, protokołów i głosowań...
Główne obowiązki: logistyczne i organizacyjne zabezpieczenie pracy Kierownictwa Oddziału, w tym prowadzenie sekretariatu, organizowanie narad, odpraw i spotkań służbowych, przygotowywanie pism, raportów, prezentacji i analiz, prowadzenie ewidencji m.in. decyzji i wytycznych Dyrektora...
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...
Osoba zatrudniona na stanowisku pracownika biurowego będzie wykonywała następujące zadania: Praca przy komputerze – obsługa m.in. pakietu MS Office i programów księgowych; Odpowiedzialność za rozliczenie faktur oraz nadzór i kontrola nad czasem pracy pracowników; Wymagania:...
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Niemcy
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
6 dni
Twój zakres obowiązków: Wsparcie kierownika budowy w działaniach związanych z zarządzaniem projektem, Organizacja zaplecza i dokumentacji związanej z zatrudnionymi pracownikami budowy, Przygotowanie zamówień na materiały, Obsługa dokumentacji związanej z budową i pracownikami na...
Do Twoich głównych zadań na tym stanowisku będzie należało: nabywanie nieruchomości do zasobu komunalnego, w tym: analiza zasadności i celowości nabywania do zasobu komunalnego nieruchomości; przygotowywanie nieruchomości do obrotu cywilnoprawnego; przygotowywanie dokumentacji niezbędnej...
Tworzenie i utrzymanie bazy danych dla zaplanowanych i nieoczekiwanych wydatków. Monitorowanie realizacji budżetu oraz efektywności finansowej. Poszukiwanie możliwości do redukcji kosztów i eliminacja zbędnych wydatków. Analiza i kategoryzacja wydatków w celu identyfikacji kluczowych...
Główne obowiązki I. Prowadzenie spraw związanych z funkcjonowaniem Instytutu Fizyki Teoretycznej. Obsługa poczty tradycyjnej/e-mail oraz dokumentacji zgodnie z obowiązującą instrukcją kancelaryjną (rejestracja dokumentów wychodzących i wpływających) Przygotowywanie wniosków o...
Role is intended to provide guidance, support, and resources for the GSS Leadership team and specific Service Owners through centralized organization of the business management processes focused on finance and people support. This role will constantly analyze our security portfolio needs in...
Stanowisko: specjalista Wymiar etatu: pełny etat Liczba etatów: 1 Główne obowiązki: Projektowanie ogólnych map procesów oraz definiowanie zmian i optymalizacji z właścicielami procesów w poszczególnych obszarach. Aktualizacja istniejących map procesów. Analiza istniejących procesów i...
Office Administrator with English (Italian & French)
Office Administrator with English (Italian & French)
Traditional Meat Co. Ireland Ltd
dolnośląskie
praca stacjonarna
3295 dni temu
Ogłoszenie numer: 948175, from 2016-02-11
Traditional Meat Co. Ireland Ltd
The Traditional Meat Company was established in 2004 to produce beef products of the highest quality to exact customer requirements. The company grew it's slaughtering and deboning of beef operations over 3 sites, before centralising all these business activities at the Drumone EU approved site in 2007. In its supply of Irish beef and beef products to multiple retailers, the company is export driven, with its main market being Italy.
Due to continued expansion, we are recruiting for a person to join our office team with language skills. The person must be flexible in the role which will allow progression along with the company's rapid growth.
Office Administrator with English (Italian & French)
Location: dolnośląskie
Job description
Liaison with clients to handle invoicing, dispatch & payment queries and credit control.
Receptionist duties with a professional telephone manner.
Completion of transport documentation for export markets and coordinating transport with suppliers/customers.
Liaising with planning and production to ensure orders are fulfilled to customer specifications.
Purchase ordering.
Completion of management information reports.
Requirements
The person must befluent in English
Knowledge of Italian and French is a great advantage
Must be computer literate
Ability to multi-task in busy office environment
Previous experience in the meat industry would be an advantage but not essential
Opis stanowiska: Osoba zatrudniona na ww. stanowisku będzie odpowiedzialna za obsługę administracyjną Wydziału. Zakres obowiązków: obsługa sekretariatu Wydziału oraz katedr Wydziału, obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, przygotowywanie uchwał, protokołów i głosowań...
Główne obowiązki: logistyczne i organizacyjne zabezpieczenie pracy Kierownictwa Oddziału, w tym prowadzenie sekretariatu, organizowanie narad, odpraw i spotkań służbowych, przygotowywanie pism, raportów, prezentacji i analiz, prowadzenie ewidencji m.in. decyzji i wytycznych Dyrektora...
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...
Osoba zatrudniona na stanowisku pracownika biurowego będzie wykonywała następujące zadania: Praca przy komputerze – obsługa m.in. pakietu MS Office i programów księgowych; Odpowiedzialność za rozliczenie faktur oraz nadzór i kontrola nad czasem pracy pracowników; Wymagania:...
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Niemcy
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
6 dni
Twój zakres obowiązków: Wsparcie kierownika budowy w działaniach związanych z zarządzaniem projektem, Organizacja zaplecza i dokumentacji związanej z zatrudnionymi pracownikami budowy, Przygotowanie zamówień na materiały, Obsługa dokumentacji związanej z budową i pracownikami na...
Do Twoich głównych zadań na tym stanowisku będzie należało: nabywanie nieruchomości do zasobu komunalnego, w tym: analiza zasadności i celowości nabywania do zasobu komunalnego nieruchomości; przygotowywanie nieruchomości do obrotu cywilnoprawnego; przygotowywanie dokumentacji niezbędnej...
Tworzenie i utrzymanie bazy danych dla zaplanowanych i nieoczekiwanych wydatków. Monitorowanie realizacji budżetu oraz efektywności finansowej. Poszukiwanie możliwości do redukcji kosztów i eliminacja zbędnych wydatków. Analiza i kategoryzacja wydatków w celu identyfikacji kluczowych...
Główne obowiązki I. Prowadzenie spraw związanych z funkcjonowaniem Instytutu Fizyki Teoretycznej. Obsługa poczty tradycyjnej/e-mail oraz dokumentacji zgodnie z obowiązującą instrukcją kancelaryjną (rejestracja dokumentów wychodzących i wpływających) Przygotowywanie wniosków o...
Role is intended to provide guidance, support, and resources for the GSS Leadership team and specific Service Owners through centralized organization of the business management processes focused on finance and people support. This role will constantly analyze our security portfolio needs in...
Stanowisko: specjalista Wymiar etatu: pełny etat Liczba etatów: 1 Główne obowiązki: Projektowanie ogólnych map procesów oraz definiowanie zmian i optymalizacji z właścicielami procesów w poszczególnych obszarach. Aktualizacja istniejących map procesów. Analiza istniejących procesów i...