Czujesz, że masz MOC, którą chcesz podzielić się ze światem? Nasz bank to idealnie miejsce do tego. MOC rozwoju, MOC zespołowości, MOC benefitów dla każdego, MOC wpływu na efekty pracy, MOC wsparcia i wiele innych, które odkryjesz dołączając do nas. Zrób ten krok w karierze i pracuj z nami!
Na stanowisku NextGenCRM Engineer będziesz miała/miał możliwość:
- rozwoju platformy CRM poprzez projektowanie, wytwarzanie, testowanie i dokumentowanie wysokiej jakości rozwiązań biznesowych
- rekomendacji użycia nowych funkcji i ulepszeń, aby zoptymalizować i zwiększyć wykorzystanie platformy w organizacji
- zapewniać wsparcie innym zespołom/squadom w rozwiązywaniu problemów związanych z platformą
- Doświadczenie w programowaniu 3+ lat
- Doświadczenie w pracy w środowisku Apex, VisualForce;
- Doświadczenie w programowaniu front-end (HTML, CSS, JavaScript)
- Programowanie back-endowe - java
- Doświadczenie w integracji API (REST/SOAP)
- Praktyczna znajomość SQL
- Zrozumienie praktyk Agile i powiązanych narzędzi (Jira/Azure/AWS/ DevOps lub podobne)
- Doświadczenie z dowolnymi narzędziami/platformami do automatyzacji marketingu
- Doświadczenie w integracj MQ (np.: Kafka, RabbitMQ)
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- Doświadczenie z Salesforce Marketing Cloud lub innymi platformami CRM
- Doświadczenie z Heroku (Azure/AWS również będzie dodatkowym atutem)
- Doświadczenie z narzędziami CI/CD
- Doświadczenie ze złożonymi strukturami danych, modelowaniem danych i bazami danych
- Ogólne zrozumienie kluczowych trendów marketingu cyfrowego
- umowa o pracę
- wewnętrzne programy rozwojowe
- ciekawe i strategiczne projekty
- wsparcie zespołu, otwartość, docenianie
- atrakcyjny system motywacyjny
- oferta produktowa banku oraz pożyczki na cele mieszkaniowe na atrakcyjnych warunkach
- prywatna opieka zdrowotna
- system kafeteryjny i karta Multisport
- wydarzenia i aktywności wellbeingowe
- wsparcie dla rodziców
- benefity dla osób z niepełnosprawnościami
Poznaj
Santander Bank Polska S.A.
Efekt Santander
Nasza praca codziennie wpływa na 140 milionów osób. W jaki sposób? Dzięki innowacyjnym rozwiązaniom, dzieleniu się doświadczeniem, nieustannym poszukiwaniem nowych sposobów działania i dostosowaniem się do wymogów, jakie stawiają przed nami nowe wyzwania.
Zmieniamy się wchodząc w rzeczywistość cyfrową – przekonaj się, że nawet najmniejsze Twoje działanie będzie mieć olbrzymią moc.
Na tym właśnie polega efekt Santander.